hæ hæ, hør denne her, havde parkeret i kbh, nærmere betegnet østerbro, fik en P-bøde for at holde mindre end 10 m fra et vejkryds, ud for nr. 6 i en opgang, p-firma fortalte de havde billeder og det hele, så de havde deres dokumentation iorden, da jeg klagede. Fint sagde jeg, jeg betaler ikke, da jeg havde taget et billede der viste at jeg holdt ud for nr. 8, dvs. små 20 m fra deres såkaldte vejkryds. P-firma holdt på deres sag, og jeg på min, vi mødtes i retten, og de viste deres "dokumentation" og jeg mine billeder. Deres billeder var taget af min bil og en meget sløret opgangsdør, med nummer på i baggrunden, som man ikke kunne se, jeg viste mine dejlige flotte billeder med tydelige numre, og så var det ligesom at vinden blæste min vej, som man siger:" jeg kom, jeg så og jeg sejrede."
Dommeren var endda så flink at oplyse parkeringsselskabets advokat om at hvis man holder mindre end 10 m fra et vejkryds, så er det en politisag, det var det dengang det skete, idag er loven lavet om, retfærdigvis må det siges. Der var nogle mennesker der var så skrupelløse at holde foran porte og lignende desværre, deraf ændrede man loven.