haha jeg kan lige forstille mig det. En noob sidder ved sin 4-5 år gamle PC (som vedkommende stadig tror er det sidste nye inden for pc og tror at det er e formue værd, tjeck bare f.eks. DBA.dk for overpriced gammelt lort) og aldrig er blevet støvet af nogen sinde, ringer til en supporter hvor han/hun i sin tid købte old sagen og råber og skriger ind i telefon røret at det fandeme er for dårligt at vedkommende stadig top trimmet pc efter deres mening selvfølgelig laver BSOD, fryser og lignene også midt i det hele står lortet helt af med lugten af brændt elektronik hængene i luften sviner vedkommende supporteren til og der så kommer en tekniker ud og kigger på PC´en og kan konstaterer at der sidder et tykt lag af støv i hele maskinen og altså en fejl 40 at lorte stød af. Også begynder nooben at svine teknikeren til fordi han/hun mener at det er deres skyld der er kommet støv i maskineriet og mener det er dybt uret færdigt at skulle betale teknikeren for en fejl 40. Har faktisk selv været ude for det samme, ikke som tekniker men som privat person og jeg skulle hjælpe en i familien hvis pc var stået af og ja rigtig gættet på grund af et tæppe tyk lag støv i hele maskinen, efter jeg sage at det var på grund af støv, sage vedkommende at den da godt nok også var begyndt at larme meget mere på det sidste...doh tænker jeg bare at alarm klokken ikke ringer hos alle. når en PC viser symtomer på støv som mere larm, frysen evt. BSOD og lignene. Hvis ikke folk er kloge nok til at regne ud at en pc såvel som alt andet skal renses en gang i mellem, så er spørgsmålet om de skulle have lov ti lat have en pc i det hele taget. Jeg har i vært fald tit tænkt tanke når man høre hvorfor folks pc er stået af.