Hey jeg skal prøve at se om jeg kan få lavet mig et lille cathode mod, jeg har 2 rocker switches -
og jeg skal have dem til switches til 4 katoder, altså 2 inverters. Jeg har bare ingen idé hvordan, jeg har noget heatshrink og en hårtører, men har ikke nogle samlemuffer eller nogen loddekolbe eller loddetin. Hvad gør jeg? er det overhovedet muligt?
Du kan afisolere og vikle ledningerne godt rundt, og så smide en gang krympeflex rundt om, men vil klart anbefale dig at skaffe en loddekolbe og lodde dem på.
Jeg kom til at skære et kabel til en blæser over.... skar bare et stykke af det gummibelægning der er rundt om kablet af i begge ender, og bandt det sammen igen. Virker fint - der er ikke brug for alt mulig high tech. Kunne måske godt bruge noget elektrisk tape, men hva fa'en... 😀
Men forstår stadig ikke helt hvordan jeg gør, har nogen tid til at skrive med mig på rallem46123@gmail.com eller samme addresse på MSN, er lidt ny til sådan noget her.
Har ikke lige mulighed for at tage billede af inverteren men der er to ledninger der går ud af den, den ene går til molex og den anden til den nuværende switch, derudover er der en anden ledning fra switch til molex. http://www.coolerkit.dk/kold_k... sådan en inverter her, uden den rigtige switch, har nemlig "PCI Switchen"
Uha fatter ingenting nu :S.. der er en ledning fra inverter/PSU til switchen, den ledning sidder i midten af switchen, den anden ledning i switchen går til molex, og den sidste går fra molex til PSU
Det er gået helt i ***** køber en NZXT sleeve med lys i, er træt af det her loort... og brændte mig på loddekolben og det hele, lol.. det er en gammel lorte en og den brændte mig på håndtaget af den.. :p