Sennheiser CX95 gode eller ikke?

Diverse d.  18. marts. 2011, skrevet af plok1
Vist: 721 gange.

plok1

Overclocker
Tilføjet:
18-03-2011 12:26:53
Svar/Indlæg:
227/164
hej. jeg søger et par høretelefoner som kan sparke røv når jeg høre musik ;) jeg har set på dem her. er det nogle der har nogle afaringer med Sennheiser CX95. jeg har aldrig haft Sennheiser før men har kun hørt godt om dem.

hvad skal jeg max give for Sennheiser CX95 hvis i mener de er gode?
jeg går meget op i at "lyden" skal være tip top når jeg høre musik. både i hjemmet, bil og self. høretelefoner!!!!

mvh

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af plok1 d. 18-03-2011 12:28:31.
myrizzle

Elitebruger
Tilføjet:
19-03-2011 07:24:10
Svar/Indlæg:
1895/41
http://surl.dk/915/

Google er din ven.

Men forstår ikk at du overhovedet vil overveje at sidde med in-ear hovedtelefoner når du skal sidde hjemme og høre musik. Og du skriver også at du går meget op i at lyden skal være tip top, over hele linjen.

Alene det det at du overvejer at bruge de der in-ear nogen til at få noget fed lyd derhjemme er mig en gåde 🙂

MEN når det så er sagt, så er det sikkert nogle fine in-ear headphones du har fundet dig.

Jeg ville dog aldrig anbefale sådan nogle selv, men jeg har også holdningen at man ikk skal gå ned på lyden eller udstyret. Gå du hellere efter nogle Beyer Dynamic eller nogle Sennheiser som sidder rundt om øret, istedet for inden i. 🙂

Mvh myrizzle

PS. Har selv den gamle model af de små Sennheiser som du søger info om, til min iPod når jeg skal ud og løbe. Man skal nok op i en højere prisklasse for at finde superlyden som du søger.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af myrizzle d. 19-03-2011 07:27:02.