Hej alle sammen min mor har en bærbar den hedder toshiba satellite harmand/kardon Dens cpu køler er brandt sammen så den kan ikke være tændt ret længe før den går ud.
Så er der nogen der ved hvad jeg skal gøre for den kan komme op og køre igen med køling på? Måske nogle cpu køler gennem usb hvis det kan lade sig gøre? Men link mig nogle ting og jeg vil kigge nærmere på det.
#1 Jep okay jeg er ikke sikker på den er brændt sammen men hvores nabo roede men den fordi han skulle ligge win7 på den og så slukkede den pludslig han sagde det var fordi cpu kølern var sat til med skidt så hvis man renser den vil den så måske køre igen? Hvordan renser man den?
#2 Du kan prøvet at støvsuge den FORSIGTIGT gennem ventilations åbningerne, hjælper det ikke, er der ingen vej uden om at skille den ad og så rense den. Du finder nemt en guide via GOOGLE 😀
jeg har også haft problemer med toshiba angående kølingen, jeg rensede ud og ind sugningerne, men det hjalp ikke det store, jeg satte ny kølepasta på og det virker stadig 😀
har haft samme problem med en vens bærebarcomp og jeg skilte den ad og fandt to kæmpe "nullermænd" helt sorte og helt fine i det, de var så tætte at jeg vil have kunne isolere med dem :D de sad også i ventilation så computeren blev lige omkring 100grader og lukkede så ned 🙂