her til aften da jeg tændte for min computer og skulle trykke på en mappe i hjørnet af skrivebordet, opdagede jeg at musen ikke ville trykke på mappen. jeg kunne se markøren men ikke bruge den til noget. så prøvet jeg at se om jeg kunne markere flere mapper på skrivebordet ved at bruge den der blå agtige firkant man kan trække i vha musen. det kunne jeg sagtens. problemet er det samme i chrome f.eks. der kan jeg ikke trykke på tilbage tasten f.eks. (bruger bare den på musen eller alt+pil tilbage)
Hvad kan det være, og hvordan kan jeg løse det.. btw jeg kan heller ikke bruge musen i min DOS BIOS 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 til de mere tungnemme blandt os var det altså en joke med BIOS
og lige et andet spørgsmål... min 950@4000 MHz 1.304 vCore ligger og idler på 40-45.. dette syntes jeg er meget højt (med blæserne på 100) men da jeg monteret den sammen med min mors fætter, lagde han mærke til at de fire heatpipes der sidder i bunden af den ikke var plan med det andet alu.. derfor prøvet vi at flyde dem ud med kølepasta (ja hovsa løsning).. men vil det hjælpe at slibe den plant.. og hvad skal jeg bruge til det?