Det kan ikke passe det er dyrere, man plejer altid at spare en lille smule ved at samle selv, og så får man generelt lidt bedre stumper. Bedre psu, kabinet, ram osv. I de færdigsamlede er der tit sparet på de dele.
Jeg går ud fra det er den opdate fra 570 til 580 + 1000Watt PSU.
Spare nogen penge på det Windows 7 Ultimate, der er ingen grund til at bruge 600kr på den, hvis du ikke leger med netværk i et større værk. Så tag en Premium.
Ellers er det et fint system, selv om jeg aldrig vil bruge så mange penge på det.
#5 Yes det er den upgrade. Ku jo godt være en premium var nok :P Eller som #6 siger så har jeg en ultimate, men det er godt nok en OEM. Kan man nemt smide sådan en over på en ny comp ? Og som jeg har regnet det ud er det dyrere eller hvertfald samme pris at samle selv. Kan du give et eksempel på noget billigere?
#8 Fedt! Mange tak fordi du gad tage dig tid til det :) Havde dog upgradet bundkort til Ud4 med henblik på SLI senere i livet. Glemte jeg lige at sige. Derfor bliver det nok også relevant med en større PSU ?
Men ja der er da penge at spare :) Takker mange gange
OS.: Microsoft Windows 7 Home Premium http://www.edbpriser.dk/Produc... Pris.: 770kr kan du lige trække ud af regnskabet igen.. 😛 der er ikke nogen problemer i at aktiverer din w7 i den nye puter skal bare gøre det over telefonen..
#10 Jamen så bliver den trukket ud af budgettet :) takker
#11 Nå okay. Jamen jeg må lige høre dem ad så! for lavede sådan en PSU test og den mente jeg skulle bruge 740 Watt for at køre den comp med 580 sli :/. Men takker igen for de gode råd :)