#21 kan ikke lige se din pointe med dobbelt moral, og fordi du din familie og vennner ikke kender til Kjeld tolstrup.
Men kan da sige keld har bla spottet When saint go mashine (stort dansk band (hvis du ikke sku vide det) han fandt det store hit fra de storte spejdere Soko I Kill her, han spillede og havde MONSTER hittet Evrything about the girl fra Massive Attack 1½ år før de blev et hit.
Resident DJ på Minstry of Sound (er for dj ligesom at få 3 michelin stjerner (er en resturant guide som bla Norma er med i)
Spillet steder som Les Bains Douches, Love Ranch, Leisure Lounge, Betty Ford Clinic, Return To New York, Café De Paris, Sensation i København, OL i Athen, kronprinseparrets bryllup og ved MTV Europe Music Awards ikke lige frem små spille jobs
Har remixes kunstnere som C. V. Jørgensen, Love Shop, Lars HUG, Infernal
Firmaer som Ferrari og Louis Vuitton hyrede ham til at spille for sig
Kendt som nattelivets Godfather og havde mer el mindre en finger med samplige klubs som har været i DK siden 1980´erene
Han havde sit eget radio program på p3 fredagaften (unga bunga)de sidste par år samt sin egen DAB kanal
hvis det ikke gir anledning til en smule respekt så ved jeg ikke hvad gør
jeg ber ikke dig el nogen andre om at ku li ham el hans musik, blot at vise manden en smule respekt !
Jeg vil mene dette også putter dig over semikendt
#25 - jeg kender af dem ja, måske ikke de aller nyeste med ved da king diamond / mercifull fate / red warszawa (ved dog ikke hvorstore de er uden for dk *G*)
Raunchy / Mnemic / Mercenary / volbeat (hvis de tilhøre den gruppe) pretty maids og Illdisposed er danske metal bands men metal er dog ik mine stærke side
også pop drengen lars ulrik