Overclocker
Tilføjet:
23-03-2011 17:56:08
Svar/Indlæg:
5/5
Jeg har skiftet mit gamle hd 5770 ud med et gtx 560ti.. Men her efter udskiftningen er min psu begyndt at sige et par lyde.
Når jeg ikke bruger grafiktunge programmer siger den en hyle tone, dog så svag at den kun kan høres hvis der er helt stille og man koncentrerer sig, eller hvis man taget øret hen til der hvor psuen sidder i kabinettet.
Men når jeg stress-tester mit gtx 560ti kommer der en lyd som lyder lidt ligesom hvis blæserfinnerne på en blæser snitter et eller andet imens de kører rundt - hvis det giver nogen mening :P denne lyd skal have øret hen til der hvor psuen sidder for at høre.
Jeg har prøvet at stress-teste min cpu, og der kommer der ikke den anden lyd, og hyle tonen bliver ved med at være der.
Det skal også lige siges at min cpu er en overclocked i5 750 og at mit nye gtx 560ti også er overclocked og ligeledes er mine 4gb ram.
Psu'en er en Corsair TX 750W PSU, som er købt for godt 8mdr. siden hos komplett.
Jeg kan sagtens leve med disse lyde, men min bekymring ligger i om der evt er noget galt med min psu og at den evt. yder dårligere, går i stykker før forventet eller kommer til at skade nogle af mit andet hardware.
På forhånd tak :)