Elitebruger
Tilføjet:
23-03-2011 22:07:13
Svar/Indlæg:
2131/173
Jeg har købt et tv hos CDON.
Det pakkede jeg så ud og hookede op til pc og antenne osv.
Så viser det sig at der er en fejl i skærmen, et lyst felt (går ud fra at det er det man kalder en pixelfejl) - jeg skriver så til CDON at jeg har tænkt mig at returnere tv'et og købe et andet hos en anden forhandler.
CDON svarer at jeg kan bruge min returret, men samtidig skriver de at jeg ikke kan udnytte returretten, såfremt tv'et har været i brug.
Så er det jeg tænker.. Hmm.. Hvordan skulle jeg kunne opdage en pixelfejl (eller andre defekter for den sags skyld) uden at tage apparatet i anvendelse..
Det skirver jeg så til CDON, de svarer at de kan reparere det og at jeg selv skal betale portoen for at returnere tv'et.
Holder det en meter?
Nu er min fordel så at tv'et er sendt med faktura, dvs. jeg har ikke betalt det endnu, derfor har jeg overvejet at sende tv'et retur, sikre mig at de kvitterer for modtagelsen - og smide girokortet af helvede til.
Men spørgsmålet er basalt set - er det mig der er forkert på den, burde de ikke ombytte tv'et eller give pengene retur (dvs. annullere girokortet) ?
Jeg købte engang et defekt grafikkort hos SHG og de tilbød mig straks mønterne retur, hvilket jeg tog imod - men er det kun SHG der i den slags tilfælde har en smuk service?
Lad mig høre hvad HWT-drengene mener?