Jeg vil høre om der er nogle af jer der har nogle gode råd til hvordan man fjerner fedtfingre osv. fra plasmaskærmen, uden at ødelægge dens belægning? Jeg ved ikke om almindelig husholdningssprit må bruges, da det umiddelbart vil være en fantastisk løsning grundet det har så nemt ved at håndtere fedt.
Jeg kan godt regne ud at jeg er nødtil at have skærmen slukket og kølet af, så jeg ikke får brændt noget fast i stedet for de fedtfingre der nu engang sidder der.
Jeg bruger sådan en fiber klud til min samsung LED. men der er heller ingen fedt finger på den.. børnefri zone :) men ellers en 100% rent bomuls klud skyllet op i varmt vand. vil ikke være klogt at bruge noget af deres lorte skærm rens de har rundt omkring
#2 Inge sæbe, skærmrens eller andet snot overhovedet. kun rent varmt vand. som vi skriver 🙂
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Sjakalen d. 24-03-2011 17:00:10.
Altså til min G20 skærm fulgte der en fjernbetjening med, så render altså ikke og gramser på min skærm i tide og utide... Så ingen fedtfingre hos mig.. 😛 🤣 🤣
Jeg bruger AM Flat Screen Cleaner og en fiberklud. Det giver mere glans end bare lunket vand IMO. De holder i laaaaang tid. Jeg har lige købt ny 200ml flaske og den gamle holdt i 3år til at "betjene" 5 skærme/tv'er. http://www.am-denmark.com/sort... Så under 100kr på 3år på 5 skærme synes jeg er en fin handel.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 24-03-2011 23:49:39.