14# Hvis demoén kørte fint er det jo ikke umiddelbart din pc der er for langsom men nok nærmere crysis der er tosset. Men svar lige på hvilken psu du har, en "dårlig" psu kan sagtens lave en masse ballade.
#19 Den er lækker og ja den er super fin... bare du IKKE køber ved Århus PC Lager... de er sgu nogle snøvler der ikke gider tage telefonen, sender forkerte ting osv.
Skod butik - har handlet der 1 gang med 2 brænderdrev hvor de sende de forkerte, eftersendte 2 forkerte fronte og ikke svarede på hverken telefon eller mail af 3 omgange.
Har til dato ikke fået de rette fronte til drevene 😕
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Micks d. 25-03-2011 14:52:49.
Nu skal man ikke altid skue hunden på hårene, jeg har lige købt en "billig" LC Metatron 850w i en samlet brugthandel. Det viser sig at være den samme psu som Tt Toughpower 850W OG Corsair´s tx850. Men jeg ved så ikke hvordan den 700w model er. HVIS 0# har lyst til at bruge penge på en ordentlig psu har de en 850w silverstone i demoshoppen til 800kr, Dét er nok det bedste til prisen lige nu.
Hmm, Har du prøvet at køre med 1 kort og se hvad der sker? har du prøvet at makse dit crossfire setup helt ud med furmark og se om det overhovedet er dinh PSU der er problemet, jeg vil væde min gamle hat på at det er driver probler,jeg har kørt med 2 total overclocket 4870 og en voldclocket cpu på den PSU i mon profil og den trak det uden problemer overhovedet. Jeg tror IKKE det nødvendighvis er psu'en der er problemet.