Nørd
Tilføjet:
26-03-2011 16:43:14
Svar/Indlæg:
6/1
Hey alle. Første post herinde, så bær over med mig hvis jeg har postet forkert osv.
Har fået denne fabrikscomputer i gave af en kammerat, da min egen gamle hjemmebyggede maskine brød sammen.
Den er som sådan fin nok, men kan ikke rigtig trække spil med acceptabel opløsning og grafik settings.
Mit spørgsmål er så hvad i ville anbefale af grafikkort inden for mit budget på 1300kr. Og max 1300kr, da jeg også skal ud og ofre lidt penge på en større PSU.
Kører med no name bundkort, core2duo e7500 2.93ghz cpu, så cpu'en burde ikke være problemet i mine spil?
Den har i forvejen monteret ATI RadeonT HD 5450 grafikkort, som sikkert er noget lort der er monteret i de fleste andre billigere fabrikscomputere.
Håber min tråd giver bare en smule mening, og i kan hjælpe mig lidt ^^
Ps. Har siddet og kigget lidt rundt på diverse fora, og ha læst mig frem til at hd5850, skulle være et fint kort til pengene, men efterhånden en gammel model.
Det kunne jo være lidt lækkert, med et lidt nyere grafikkort, der måske kørte lidt hurtigere, eller måske slugte lidt mindre strøm, hvis det er en mulighed inden for budgettet.
Mvh. Michael. 🙂