Vil gerne have den med i7 2630QM, altså quadcore, men det findes vidst ikke nogen steder ☹
En Macbook Pro er bare for dyr til mig. Jeg skal have fundet en bærbar der er billigere, men kommer tæt på samme performance, æstetik og kvalitet.
Skal bruges til programmering, grafisk design, videoredigering. Jeg spiller ikke så meget mere, men man kan aldrig vide om interessen liver op igen. Grafikkortet behøver ikke være vildt, men skal alligevel kunne klare lidt tror jeg.
Skal være forholdsvis nem at have med rundt, dvs. at den ikke skal veje monster meget. Og ikke større skærm end 15". Ville være meget glad for 14".
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Fdane d. 26-03-2011 18:45:05.
Her er den model med i7 2630QM du leder efter (godt nok i 15.6") http://www.komplett.dk/k/ki.as... Den har også en hybrid SSD/HDD disk, som burde gøre at den vil være hurtigere ved boot og lignende, samt en FullHD skærm, hvilket altid er dejligt ;)
Den ser sørme god ud. Men ved ikke helt om det var der jeg ville ligge mine penge, har i fortiden haft dårlige erfaringer med Asus's bærbare. Men hvorvidt de har formået at forbedre sig, kan jeg ikke svare på ;)