Superbruger
Tilføjet:
27-03-2011 17:15:23
Svar/Indlæg:
452/80
Hey folkens. Så er det ved at være tid igen, hvor der skal samles en nu computer. Det bunder i at min lillebrors computer er afgået ved døden på den ene eller anden måde, og vi er trætte af at blive ved med at smide penge efter den, så den skal ud og der skal en ny ind. Reelt set bruger han den ikke til særlig meget. Han hører noget musik, ser lidt film og spiller wow i 1600X1280 eller hvordan den opløsning nu skalerer i disse dage. Han spillet det ikke i 25 man situationer, så det er ikke vigtigt at den kan kører det ved 75 FPS i 25 man raiding, men det skal self. kunne kører uden bøvl. Har som sådan ikke nogen præferencer udover at jeg ikke gider have ATI grafik - dette har intet med fanboisme at gøre, men simpelthen fordi jeg ved at WoW bare kører bedre med Nvidia (har selv lige skiftet med 5770 kort ud fordi det drillede med wow+youtube, hvilket straks gik over med Nvidia). Finten er at maskinen helst ikke skal koste alverden, det er derfor heller ikke vigtigt om det er AMD eller Intel; Vi skal have den løsning der er bedst til prisen.
Har selvfølgelig selv været i gang med at kigge rundt omkring på nettet mht. performance og priser osv, men tænkte at i højst sandsynligt har nogle rigtig gode bud på sådan en spand, så dem ville jeg vældigt gerne se :)
På forhånd mange slags tak!