Super Service fra Corsair

Diverse d.  29. marts. 2011, skrevet af Sjakalen
Vist: 1068 gange.

Sjakalen
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2011 21:27:45
Svar/Indlæg:
1978/216
Synes lige i skal høre om den flotte service jeg har oplevet med Corsair.. det er sku lige til UG 😀

Her i sidste uge kom jeg til at rykke hele front lågen af på mit Obsidian, da jeg ligger og roder rundt nede på gulvet.. glemte at jeg 1 min forinden hadet åbnet den 😕 jo lige før man begynder at tude over det 🤣

Men jeg skriver så til Corsair at jeg har haft et lille uheld med min låge og da de der "latches" er knægget af, om det så vil være muligt at få/købe nogle nye??

Thank you for choosing Corsair. Please send your request to JackFlash@corsair.com with a complete shipping address and contact information. Please allow 7-10 business days for your request to be reviewed and processed.

I dag modtager jeg så en pakke.. en stor en godt nok for så nogle små dimser, men da jeg pakker ud, har de sendt mig en helt ny låge til mit Obsidian helt gratis. det kalder jeg sku service der rykker!!


Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af Sjakalen d. 29-03-2011 21:36:53.
JF_Fredsgaard
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2011 21:32:14
Svar/Indlæg:
1000/101
Fuck så nice!

Det er fandme i orden!


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
29-03-2011 21:33:24
Svar/Indlæg:
14079/622
Wow... dope. Sådan burde alle firmaer opføre sig 🙂


palle22
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2011 21:33:34
Svar/Indlæg:
818/185
Herligt 🙂


Sjakalen
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2011 21:34:29
Svar/Indlæg:
1978/216
Ja vi er helt enig 🙂 sq dejligt at der stadig er nogle der kender til god kunde service/support


unnamet
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
29-03-2011 21:36:18
Svar/Indlæg:
5258/240
lågen ind til dine diske?


Sjakalen
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2011 21:41:38
Svar/Indlæg:
1978/216
Jep :'-( jeg var faktisk ikke klar over at man kan vende den om, så man selv bestemmer om den skal åbne til højer eller venstre

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sjakalen d. 29-03-2011 21:43:01.


Gavstrik
 
Superbruger
Tilføjet:
29-03-2011 22:03:54
Svar/Indlæg:
650/97
Fedt, super nice service 🙂

Noget kunne også tyde på, at de fik det ud af det de gerne ville 😉


Fonneren-
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2011 22:05:26
Svar/Indlæg:
2235/138
Sådan en service fortjener os noget gratis reklame 🙂


Invzr
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-03-2011 01:09:41
Svar/Indlæg:
1229/130
Næh hvor lækkert 🙂 Nu er jeg selv den lykkelige ejer af et 800D og en HX1000 fra Corsair, rart at vide de er så service mindede 😛


Lancer
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-03-2011 01:54:56
Svar/Indlæg:
84/11
Havde samme oplevelse med mt 800D, hvor lågelatch knækkede, kontaktede Corsair, og 7 dage efter kom der en ny låge. Købte også en AX1200 lige da den kom frem, men der knurrede blæseren og der var coilwhine, der blev oprettet en RMA med det samme uden spørgsmål, men valgte at få pengene retur fra forhandleren, ja det er kundeservice der vil noget :yes:


mikam
 
Superbruger
Tilføjet:
10-04-2011 20:57:51
Svar/Indlæg:
873/25
Kan føje endnu en solstrålehistorie om Corsair til samlingen:
Jeg solgte et MB til en herinde og glemte at tage bagpladen til H70'eren af. Da sælger var umulig at få en aftale i stand med, skrev jeg til Corsair og en uge senere kom UPS så med en pakke fra Hong Kong, indeholdende begge monteringskit til køleren. 🙂