Superbruger
Tilføjet:
03-04-2011 20:04:24
Svar/Indlæg:
656/40
Goddag folkens.
Min stationære pc har i længere tid været utrolig langsom til at starte op, adskillige minutter (5 min eller lignende). Jeg ville så installere mit windows 7 på ny i fredags, fra skrivebordet. Da man kom til at skulle installer windows, sagde den følgende "Der er ikke nok plads på denne partition", der var ca 180gb ledig. Nå så gik jeg igang med at slette og kom op på 350 gb, den sagde stadigvæk det samme :O.
Derefter ville jeg så boote den fra cden og formaterer min harddisk, men siger stadigvæk det samme. Jeg slettede da partitionen for at lave en ny men det vil den overhovedet ikke, der sker ingenting når man trykker på "ny" og derefter "anvend".
Jeg har haft tjekket mine harddiske og de fejler ingenting den gør det ved flere forskellige diske. Jeg har tjekket mit dvd drev, men stadigvæk det samme. Har resat BIOS og ingenting, har sat det op på forskellige måder men stadigvæk det samme. Jeg har tjekket med flere forskellige OS' men ingeting. Har tjekket samtlige kabler i hele maskinen uden nytte...
HJÆLP?!!!. Tror det er noget hardware der er kaput?