X-Fi Bravura 7.1 er det Defekt??

Diverse d.  06. april. 2011, skrevet af Sjakalen
Vist: 781 gange.

Sjakalen

Elitebruger
Tilføjet:
06-04-2011 07:03:12
Svar/Indlæg:
1978/216
Modtog sådan et Auzen X-Fi Bravura 7.1 i går og her til morgen skulle det så i, som jeg har glædet mig meget til siden jeg bestilte det 🙂 men jeg kan overhovedet ikke få lov til at ins driver.. den siger at den ikke kan finde noget kort "no device supported" men jeg kan se kortet i Enhedshåndtering. har downloadet drivers fra deres hjemmeside og prøvet den på cd'en. men siger det samme hvergang, jeg har haft det i begge mine 2 PCI-E porte med samme resultat. har også prøvet at køre dem som Vista SP3

Kan jeg virkelig være så uheldig at det er defekt

Har lige snakket med Dustin Home. aldrig før har jeg hørt sådan en gang pis!
Jeg forklare ham som jeg har beskrevet tidliger, hvorefter fjolset siger at jeg skal ins driver til det kort før jeg sætter mit lydkort i. Så siger jeg hvordan fanden skal jeg kunne ins en driver til det, hvis jeg får at vide at driveren ikke kan finde det kort, selv når det er sat i?? så siger han ja du behøves jo heller ikke at ins driver og software til det, hvis du kan se det i Enhedshåndtering. så er det jo ins 😴 😴 så er det man tænker hvor fanden graver de deres supporter op henne?? får de er sku da ikke helt friske i hovedet!!

Tråden blev redigeret 6 gange, sidst af Sjakalen d. 06-04-2011 10:52:44.
Riis

Elitebruger
Tilføjet:
06-04-2011 11:22:19
Svar/Indlæg:
4657/53
Hvis du kan se den i Enhedshåndtering, altså ikke som ukendt enhed.
Og klikker på på den, så kan du se hvilken driver windows har brugt.

Sjakalen

Elitebruger
Tilføjet:
06-04-2011 12:27:40
Svar/Indlæg:
1978/216
Lige meget, jeg sender det retur, gider ikke bruge min tid på noget der ikke virker som det skal... der er godt nok lyd igemmen det. men kan jeg ikke ins driver&software så er det bare ikke iorden efter min mening. også må jeg ha noget andet feks ASUS Xonar D2X 😀

Jeg kan hverken ins driver med eller uden kort sat i som ham fjolset siger jeg skal gøre. jeg har sku da aldrig hørt noget så latterligt fra en supporter 🤡 🤡 🤡