Ny Skribent
Tilføjet:
06-04-2011 11:41:12
Svar/Indlæg:
5679/460
Modtog mit Corsair 600T i mandags ...tog lidt tid og få det installeret og få mast alle kablerne om bagved på en forsvarlig meget , *Tx750 har sq mange kabler* ...eneste minus jeg ku finde ville være at der er ikke VILDT meget plads bag ved , så en modulær psu er at fortrække , men jeg fik dem alle sammen der om og sata ledninger og hele baduljen.
det ser top cool ud forfra , og lågerne er noget af det letteste og enkelste jeg har været i nærheden af i mine mange år med at samle computer , selvom den ene er presset med ledninger er den stadig ligså let og få af som den anden side som er helt fri.
Mesh Toppen kan pilles af og du ka ha blæsere "liggene" oven på kabinetet uden på vis nu du har noget der ligger i vejen for at du montere dem internt ...og så montere du Mesh toppen igen som passer perfekt selv med 2x 120mm blæsere som jeg har nu.
syntes ik den 200mm der fulgte med flyttede nok luft ...men det er en smagssag :) så med den indbygged Fan controller til 4 blæsere er det cool , og du ka skrue på toppen med en stor "volume" knap som bare køre glidene.
ja den er lækker og arbejde med vis man bare vil ha smidt hardwaren ned ka det vel gøres på en små 20 min , det tog dog mig ca. 1-1½ time pga. jeg ikke kunne få ledningerne trukket som jeg gerne ville ha dem , lidt perfektionist er man vel altid.
men den er dejlig og arbejde med dog et lille minus er at HD skufferne er Plastik , ikke at det betyder noget de er tilpas bløde og hårde på samtid til at kunne give sig lidt under montering og tilpas hårde til at man ikke er nervøs for om de skal holde.
uden tvivl det bedste kabinet jeg har haft i hænderne
Smider en lille score bnare for sjov:
Pros:
Extrem Høj bygge kvalitet.
Lågerne ka pilles af uden at tænke på finger skruer.
Mesh toppen ka pilles af og der ka monteres en 240mm radiator og evt. ligge 2x 120mm blæsere uden på kabi men under mesh toppen uden toppen virker underlig ..super fed feture.
Fan control indbygged i kabinettet til 4 blæsere og rigtig simpelt og en Store "volume" knap i front som glider flydene og elegant.
2x 200mm Medfølgene blæsere ...det ser bare cool ud med hvidt lys og gennemmsigtige blæsere rigtig cool .
Externt Støvfilter til psu som ka trækkes ud bag til så du ka støvsuge den uden at slukke for computer ...det samme gælder for fronten ka afmonteres ved hjælp af et lille tryk og så støvsuges super enkelt.
Cons:
Der ku godt være mere plads bag ved Motherboard til os der ikke har modulær psu.
Harddisk Skuffer i Plastik ...betyder ik noget i praktisk ...men det giver et bedre "feel" vis de havde været i alu eller noget.
Manglene Vindue i siden ....men det flotte lys fra blæserne som er i front og top så er det næsten og skyde sig selv i foden ikke og smide et vindue i
Men Alt ialt er der små ting der trækker det ned og derfor ender den på 9 ud af 10
Til sidst vil jeg lige sige at jeg hverken Arbejder For corsair eller har nogen tilknytning til Corsair i den ene eller anden form.
vis der er nogle der står og tænker på at skifte nyt kabinet håber jeg denne lille ting kan hjælpe jer med at tænke over det.
evt. læs Test på nettet af det for der er sikkert en del jeg har glemt i min iver.
vis folk syntes der er for mange stavefejl så håber jeg i kan leve med det ellers er det bare synd ...så snup en tudekiks med nutella 😎
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af gandalf18 d. 06-04-2011 12:05:06.