Så har jeg fået samlet nok brugte dele til at få sat vandkøl i maskinen. Jeg har læst mig til at rækkefølgen ikke har det store at sige, udover reservoir også pumpe 🙂 Jeg skal køre dual loop med disse dele:
Jeg skal ha' kølehoveder på cpu, gfx og NB Og jeg har 2 stk 240 30 mm rads. Jeg bruger 13/19 push-on fittings og tilhørende sort slange. Spørgsmålet er så hvad er mest optimalt mht fordelen af kølehoveder i de to loops? Øvrige kommentarer og gode råd til en vandnoob er velkomne.
Ps. Alle stumper er skyllet igennem med demineraliseret vand. Og har tænkt mig at bruge Termochill EC6 clear
Operationen foregår søndag sammen med Cocio21
Kom glad 😀
Tråden blev redigeret 3 gange, sidst af Dunderklumpen d. 07-04-2011 09:47:02.
Når du samler det så er det god ide KUN og have strøm til pumpen, inden du ved om det er tæt;) Alle andre ledninger skal pilles ud:) Ellers er det bare at samle som du syntes det passer bedst i kabinettet...
Et godt råd, smid de 19 mm fittings af helvede til og køb nogle 10/16. 19 mm er det værste lort at arbejde med! (tag det fra en som er vokset op på en gård)
#6 Hmm hva synes du der er galt med dem? Har også selv haft næsten alle de størrelser man kan have, og ind til videre synes jeg klart de værste var 10/8'erne 🙂