TDU2 - Dårligste spil!

Spil d.  08. april. 2011, skrevet af Euphoria123
Vist: 1000 gange.

Euphoria123

Nørd
Tilføjet:
08-04-2011 21:38:11
Svar/Indlæg:
30/27
Godaften!

Jeg har lige investeret i spillet TDU2 og vil på forhånd fraråde alle til og købe det! Hold da op en skuffelse!
Grafisk flot, bilerne flot!

MEN køreregenskaberne er de dårligste jeg nogensiden har prøvet! Er blevet rigtig skuffet! Hold da op! 😕
Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
08-04-2011 21:44:06
Svar/Indlæg:
8762/174
Kunne ikke være mere enig.

Det første TDU var faktisk rigtig godt da det ikke rigtig var et spil magen til på det tidspunkt.

TDU2 er bare en hurtig videre udvikling af det første TDU med et nyt map og lidt ekstra veje tilføjet også er alle andre ting bare blevet værre.

Færre biler, elendig styring også er modstanderne alt for nemme at slå.

Euphoria123

Nørd
Tilføjet:
08-04-2011 21:47:59
Svar/Indlæg:
30/27
Ja, det ødelagde min Fredag!

mikkel2833

Overclocker
Tilføjet:
08-04-2011 23:18:43
Svar/Indlæg:
330/19
Det er de tarveligste 350 kr. jeg nogensinde har brugt :S

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2011 01:06:34
Svar/Indlæg:
4536/104
#0 jeg spillede TDU2 i beta´en,

og selv der, gav jeg op efter kort tid, syntes simpelthen grafikken var lort, og gameplay/måden du styre bilerne på er mega ringe.

Jeg vil ha NFS nyeste grafik standarter, som minimum hvis jeg skal spille bilspil..

Fanme ikke noget lorte akari spille aftomats grafik fra 80-90´erne, med lidt pynt på.

og da slet ikke en konsol port(tænker på andre titler her).

Men ja TDU2, er røv elendigt. og hvis man vil ha ordentlige bilspil skal man imo kigge efter NFS Hot purshuit, det nyeste af dem, + NFS world.

las

Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2011 02:55:18
Svar/Indlæg:
2151/51
Ja det er virkelig dårligt :no:

freak_master

Redaktør
Tilføjet:
09-04-2011 03:01:57
Svar/Indlæg:
6368/477
Ja altså når den skriver at man køre 150mph ser det ud som om at man egentlig køre 50mph, og det gør at det er stort set helt umuligt at tage sving ordenligt, så man køre hele tiden enten for stærkt eller for langsomt i alle sving.

At komme væk fra politiet er totalt umuligt, der bliver sat helikopter ind med det samme, det tror jeg altså ikke at politiet ville gøre, selv i USA.

Der hvor at man skal tage "kørekort", her er det tests i at overhale andre biler. Køre disse biler ind i dig, og ikke omvendt, taber man alligevel.

Omdrejningerne på bilerne er helt fucked.
Desuden vil jeg vove at påstå at min BMW kan rende fra en klasse A2 bil, ihvertfald i optrækket, nøj hvor går det langsomt.

Ja, det er da et utrolig irriterende spil. Hvorfor har jeg spillet helt til A2 spørger du nok...
Fordi at nu har jeg squ betalt for lortet, og så skal det også spilles! 😕

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2011 03:48:26
Svar/Indlæg:
4536/104
#6 netop derfor køber jeg ikke spil hvor jeg ikke enten har prøvet en demo, eller en beta først, eller prøvet det/set det ved en ven først.

Jeg har selv brændt nallerne lidt for mange gange, (sidst med BFBC2).. som jeg har utroligt meget bøvl med grundet lydkort/gfx isues, med kun det spil.

En kammi lavede samme brøler med et steam spil der var 50% off sale.
HAWX2.. værste crap, han kan ikke engang få adgang til at logge ind i spillet og rent faktisk spille det.

Magen til slam kodning og problematiske login systemer skal man lede længe efter.

Syntes det er synd og skam at det er blevet sådan her, og at mange nye spil skuffer ekstremt, eller har mange bugs/fejl osv.

med de priser firma´erne tager for spillende burde det fanme virke og være bug/crash testet til bunds inden release.

Navnligt EA er ofte dårlige til at teste det de smider ud, ordentligt.. men nogle andre firma´er har også et par uheldige titler mellem sig. 😕

Sidste spil jeg købte, var DOW2 Restibution, + en hero pack i LoL.. og er faktisk 100 gange mere glad for de 2 games køb, end jeg har været for mit BF BC2 og mit Farcry2.

mfcods

Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2011 03:56:24
Svar/Indlæg:
4221/223
tak for advarselen...

Promoe

Superbruger
Tilføjet:
09-04-2011 10:44:46
Svar/Indlæg:
504/34
Et'eren var sq også til at lukke op og skide i ....

freak_master

Redaktør
Tilføjet:
09-04-2011 11:26:01
Svar/Indlæg:
6368/477

EA er rigtig gode til at sende spil på markedet, og så kommer der gerne en patch en eller to måneder efter fordi mange brugere har fundet ufatteligt mange bugs.

Det eneste bilspil jeg synes vi har været virkelig heldige med er NFS underground 2. Det er virkelig en klassiker. Men selv der skal spillet patches til 1.2, men der er stadig rigtig mange bugs.

Men ja, for 300+kr. skal spillet altså være gennemtestet. Det er jo gennemført når spil producenten endelig får sig snalleret sammen til at lave et opdatering.

Det er synd og skam at det handler så meget om penge i dag, og ikke udviklingen.