På samme vis som jeg normalt roser Komplett for service og ram så må lidt ris også være på plads.
Gav en bedømmelse af et kabinet på deres hjemmeside, men da det ikke var en super 5 stjernet bedømmelse så vil de ikke printe den.
Har e-mailet lidt frem og tilbage og først påstod de at den blev den tabt og jeg gentog i en mail hvor efterfølgende kontakten forsvandt også... super uprofessionalt at censurere efter behag.
Det må være ligeså relevant med dårlig bedømmelser således at købere kan vælge alternative produkter.
Latterligt!! men du har da helt ret, jeg køber sjældent noget uden at læse bedømmelser fra andre bruger og Googler den vare jeg skal bruge mine penge på.
#1 Det er mit kabinet som jeg synes er kineser-kvalitet. Fødderne smuldrer af, gummifødder til psu falder af med det samme og havner nemt inde i psu osv. osv. God ide med trustpilot, der har jeg i forvejen en top anmeldelse af dem.
syntes selv jeg stødt på mange anmeldelser derinde med 5 stjerner der lovpriser et stykke hardware, og så sluttes der af med at skrive... jeg skal helt sikkert have sådan et(indsæt hardwarens navn her) næste gang jeg skifter..
læser dog sjældent anmeldelser derinde, finder mit info andre steder :)
#7 Det er nemlig det... kan ikke huske andet end 5* og måske et par 4* Havde bare ikke forventet det af Komplett... mit syn på virksomheden er blevet noget forværret 😕
#1 Det er mit kabinet som jeg synes er kineser-kvalitet. Fødderne smuldrer af, gummifødder til psu falder af med det samme og havner nemt inde i psu osv. osv. God ide med trustpilot, der har jeg i forvejen en top anmeldelse af dem.
Altså nu har jeg samme kabinet. Og vil faktisk til dels give dig ret, men nu er kabinettet jo også efter prisen. 600 vil jeg ikke mene er meget for det kabinet taget i betragtning af de andre features.
Men ja det er MEGA irriterende at fødderne smuldrer af, bare fordi man har skubbet lidt til det! Må også sige det er mega nedern, at de ikke har smidt noget lim på kabelføringstingene inde i kabinettet og måske lige lidt mere plads til kabelføring bag på tak!
#9 Og det var hele formålet med min bedømmelse, dvs. at dele min oplevelse således at folk kunne vælge at bruge lidt mere og købe kvalitet. Faktisk det jeg skrev til sidst i min bedømmelse som Komplett valgte at "tabe" i første omgang og derefter censurere ved at ikke svare mail.
hvis fødevare forretninger ikke var tvunget til at have deres smileyrapport siddende frit fremme, hvor den kan ses af alle og enhver..Ville den også være gemt væk i baglokalet eller kælderen... ingen forretning reklamer for sit lort, men gerne med juvelerne.. pris og kvalitet hænger gerne sammen, så kan i lære det 😛