#4 Lyder meget underligt. Mit clockede 570 river mit gamle 295 fra hinanden i BFBC2. Jeg ligger med 100-150 fps med alt på high, 32xCSAA/16xAF. Er nogen gange, men meget sjældent, nede på 60-75 fps hvis der eksploderer en masse lige i skallen på mig 😀
Mit gamle EVGA 295 som osse var clocket en del, lå på 80-120 med medium/high/medium/medium 4xAA/16xAF. Dog droppede det ofte til 45-50 fps med mange eksplosioner
Når vi er nede i 45-50 fps føles spillet choppy og langsomt, man får svært ved at navigere rundt hurtigt osv. Det har jeg endnu ikke oplevet med 570.
Rammene har helt sikkert noget at sige her, men BFBC2 er osse pænt shader intensivt
Samt billedet ser en del bedre ud, er nok takket være 32xCSAA men osse skygger osv. er en del pænere pga. DX11.
Men nu er det heller ikke en hemmelighed at BFBC2 kører bedst på nVidia kort, selvom AMD har fået rettet lidt op på det med drivertweaks er de stadig et stykke efter..
Det fik jeg ihvertfald bekræftet da jeg testede et 6970 for ikke særligt lang tid siden
Dog ville jeg helt sikkert vælge 6970 af de 2 kort, men personligt havde jeg nappet et 570.