touch computer til køkken??

Diverse d.  16. april. 2011, skrevet af pizzabager
Vist: 914 gange.

pizzabager

Elitebruger
Tilføjet:
16-04-2011 11:40:03
Svar/Indlæg:
531/120
Jeg overvejer og hænge en touch computer op når vi alligevel skal lave nyt køkken. har ligget lidt på HP touchsmart, og Lenovo IdeaCentre B310, som begge ser fine ud, men kan de hænges op?, kan ikke se nogen mulighed for vesa beslag på bagsiden. farven skulle egentlig helst være hvid, men har ikke lige fundet nogen.

nå ja, kan de computere bruges uden mus og tastatur, altså ved godt det er lidt mere besværligt, men nu skal vi ikke skrive opgaver eller spille spil på den, det er mest til lidt tv, radio, youtube og søgning på madopskrifter

Nogen der kender til andre touch computere der er lidt som dem jeg nævner?
red_martians

Moderator
Tilføjet:
16-04-2011 11:44:39
Svar/Indlæg:
7881/1165

Jeg overvejer og hænge en touch computer op når vi alligevel skal lave nyt køkken. har ligget lidt på HP touchsmart, og Lenovo IdeaCentre B310, som begge ser fine ud, men kan de hænges op?, kan ikke se nogen mulighed for vesa beslag på bagsiden. farven skulle egentlig helst være hvid, men har ikke lige fundet nogen.

nå ja, kan de computere bruges uden mus og tastatur, altså ved godt det er lidt mere besværligt, men nu skal vi ikke skrive opgaver eller spille spil på den, det er mest til lidt tv, radio, youtube og søgning på madopskrifter

Nogen der kender til andre touch computere der er lidt som dem jeg nævner?

pizzabager skrev d. 16-04-2011 11:40:03

Jeg havde klart gået efter en tablet-PC istedet. hvis det er apple, evt noget apple airplay, eller en android, evt noget sonos(som også kan bruges på apple.

Min erfaring med touchskærme til rigtige pc'er, er at det er for omstændigt og langsomt.

pizzabager

Elitebruger
Tilføjet:
16-04-2011 22:39:26
Svar/Indlæg:
531/120
Hmm tablet pc'er er rimelig små, og ville gerne have den til at hænge på væggen, så man kan se tv på den også.

jeg vil tro den vil blive brugt 40% tv, 30% radio 20% facebook/youtube og 10% madopskrifter og andre småting, så det er ikke det vilde den skal bruges til PC ting, men den skal jo gerne kunne det.

Hvordan fungere sådan noget multiskærm noget på en PC egentlig, kan man sætte 2 skærme til en pc så der er 2 brugere på?, eller er det stadig kun clone og et større skrivebord?, kunne være smart hvis jeg bare kunne nøjes med at købe en touchskærm og sætte til min pc. men nu drømmer jeg vist lidt..