GSM Repeater ??

Diverse d.  18. april. 2011, skrevet af simsondegn
Vist: 1108 gange.

simsondegn

Elitebruger
Tilføjet:
18-04-2011 07:44:01
Svar/Indlæg:
358/92
Hejsa derude.

Vi bor uheldigvis i et område med dårligt mobilsignal og skal tit stå udenfor, for at ringe :no:
Har prøvet forskellige mobil-operatører uden held og det lader ikke til der kommer flere master op i mit område.
Har søgt lidt rundt på nettet efter "signalforstærkere" men ved ikke hvad man skal gå efter.

Nogle der har en god løsning på dette ??

P.S. fastnet-telefon er ikke en løsning.

Mads
korben

Elitebruger
Tilføjet:
18-04-2011 10:18:13
Svar/Indlæg:
1081/251
det tror jeg ikke bliver nemt. det er svært bare at finde et system til en bil i dag..

Zorba

Superbruger
Tilføjet:
18-04-2011 14:24:25
Svar/Indlæg:
1142/59
Ja, du kan typisk kun finde noget kina-gejl, som desværre nok er usundt for dig i længden. Der er en grund til at man ikke placerer master alt for tæt på levende ting.

Jeg har et lignende problem, hvor jeg nu har prøvet stort set alle selskaber. Telia formår nogenlunde at holde signalet, hvor TDC kommer lige efter. Telenor kan slet ikke klare presset og det samme gælder 3. Det skyldes jo nok, at de ikke vil investere i master ude på "landet" selvom det nu ikke er helt bøh-landet her.

Selvom det er irriterende, så vil jeg anbefale dig bare at leve med det. Du kan evt. klage hvis du har abonnement, da du netop betaler en minimumspris. Det er sværere at få BiBoB, M1 m.fl. til at gøre noget, da de typisk ikke har indflydelse på masterne.