Nu vil jeg ikke sætte nogen i dårligt lys, men er det en særlig bruglig test? det er jo et rimelig gammelt bundkort og cpu som fodre de grafikkort ?
jeg tænker også, at CPU kraften helst skal matche de andre resultater. nu ved jeg det naturligvis ikke helt, men jeg går ud fra, de bruger resultaterne fra deres andre tests.
Der bliver naturligvis kun brugt resultater opnået med samme system. Om systemet er for langsomt ved jeg nu ikke, cpuen er ligeså hurtig som en phenom 980'er (I vantage that is). Men ja den er da gammel, idet jeg er på SU er det ikke mig men HwT, der bestemmer mit system 😛 hehe.
Jeg syntes faktisk det er ok at der bliver testet med en "mellem" cpu. Men som han selv siger så er sådan en 9650 altså slet ikke en langsom cpu. Den er hurtigere end næsten alle phenom2 modeller der er ude (selvom den "kun" kører 3ghz). Og derfor er den MED OC hurtigere end alle PH2 og lige i røven på I7 (clock for clock er den hurtigere end PH2 og begge cpu´s stopper jo ved ca 4ghz). Mit forslag ville måske være at overclocke den til fremtidige test (jeg mener, vi ER da på OC.DK ikke??) Så find nogle gode ddr2 stænger og giv den gas... 😛
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shutdown d. 26-08-2011 08:36:47.