Altså jeg se stemme boxen når jeg er logget ind og stemme,men jeg er nød til logge ud for at se resultatet når jeg har stemt,for så forsvinder den box bagefter. 😲 🙂 Når jeg så logger ind igen kan jeg stemme igen osv osv...
Nå men det bliver nok fixet nu da de er obs på det. 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af krikke d. 21-04-2011 12:30:11.
Yup det virker nu 😉 dog kan man få lov at stemme igen ved at cleare cache men det ser ikke ud at have nogen indflydelse på resultatet. 🙂
Men ellers virker det som det skal,så tak til KiloDunse. 🙂
EDIT: Jeg prøvede lige at cleare cache efter jeg havde stemt nu her,og efter i har fået det fixet kan jeg ikke stemme igen efter en cleare cache,så alt ser ud til at virke som det skal.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af krikke d. 22-04-2011 07:44:45.
Der sker MEGET mindre, vil næsten våge at påstå at siden køre på 50% af hvad den gjorde førhen.
Men der sidder vel nogle og regner på det og så kommer med en overordnet konklusion på et tidspunkt.
Undrer mig da også lidt at der på 6 timer ikke er blevet svaret på mit spørgsmål, det må jo betyde at teamet bag siden heller ikke er så meget herinde.
Jeg kan heller ikke se resultatet. Jeg stemmer at det kan blive lidt bedre. Tror jeg har stemt 8 gange :P Og kan igen hver gang jeg opdaterer. Sidder på chrome :/
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af rodder d. 12-05-2011 13:59:05.
Jeg kunne heller ikke stemme i Firefox 4.01, så jeg gjorde det i IE8 :( Min stemmeboks så også ud som i #6.
Synes nu siden er ok nu, men den farvede boks omkring indlægget måtte godt følge det skin, man har valgt, altså at den blev laksefarvet når man vælger laks :)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af mikam d. 12-05-2011 16:09:26.