Xbox live/Windows live vil stjæle mine penge! eller mine spil

Diverse d.  22. april. 2011, skrevet af xboy
Vist: 563 gange.

xboy

Overclocker
Tilføjet:
22-04-2011 18:12:14
Svar/Indlæg:
10/5
Her forleden dag prøvede jeg og spille dead rising 2 på min PC ( med windows live ) men jeg kunne ikke komme online for der stod min live acc var suspenderet, grunden til dette var jeg ikke længer har gold medlemskab og så har de prøvet og fornye det, men det visa der stod på min acc var udløbet !

Så tænker jeg ''hey jeg går da bare ind på xbox.com og fixer det 🙂 '' men hele xbox.com har fået fornyet deres hjemmeside og 25% af de sider man klikker på er FEJL SIDER 😕 så det kan man ikke.

Så har jeg lige ringet til deres support hotline, der for jeg at vide at jeg SKAL give dem 500 kr. for og kunne spille mine spil til min PC, ellers kan jeg kun slette min acc ( og mine spil ) og oprette en ny.

Grundet til jeg skal betale 500 kr. er er fordi "han siger" jeg har sagt ja tak til at abonnere på gold medlemskab, men i 2009 ringe jeg til dem og sagde at jeg IKKE ville abonnere og jeg fik at vide at det var stoppede nu, men det er det tydeligvis ikke, og da jeg sagde det til ham sagde han, at han ville sende den vider til en der måske kunne gøre noget så jeg ikke skulle betale.

og nu sidder jeg har og venter på de vil ringe.

jeg har ikke så maget forstand på sådan slags sager og jeg håber i kan give mig et par gode råd, jeg ved godt 500 kr ikke er en bondegård men siden det er noget jeg ikke skal bruge syntes jeg det er latterligt!

bare spørg vis der er noget i vil vide og sagen.
Cocio21

Moderator
Tilføjet:
22-04-2011 18:22:07
Svar/Indlæg:
4982/47
Tror du er nød til at uddybe hvorfor det er, du mener du ikke skal betale for at kunne spille online ?

Hvis du er tilknyttet et guld abbonoment, kan det jo være derfor de ikke kan ændre noget hvis deres hjemmeside er mere eller mindre nede for tiden.

xboy

Overclocker
Tilføjet:
22-04-2011 18:32:52
Svar/Indlæg:
10/5
#1 altså jeg vil ha' de skal give mig silver membership som er gratis og gør at man kan spille med venner online via pc, men det kan man ikke gøre på deres hjemmeside ej helder på deres hotline, og lige nu er min acc suspenderet fordi de vil ha' jeg betaler 500 for at låse den op igen og 1 års gold membership.

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
22-04-2011 18:42:42
Svar/Indlæg:
7765/230
gold membership er jo noget man betaler forud og får derfor nogle fordele, når det udløber og man ikke indbetaler til det på ny, må man jo bare blive alm./gratis medlem med alt hvad det medfører.. kan sgu da ikke tvinge dig til et medlemskab du ikke ønsker...

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 22-04-2011 18:43:07.