Don Søvndal skulle nok lige holde Ø'et ude af det engelske sprog, hvor det ikke rigtig hører til 🙂
Hele Folketinget har sikkert den samme engelsklærer, og det kunne sagtens være hende, jeg havde i folkeskolen.
Jeg krummer altså mere tæer når Lars Løkke prøver sig med engelsk, for slet ikke at tale om Lene Espersen. De to har trods alt nogle stillinger, hvor de burde være bedre end Søvndal, men det er de bestemt ikke.
Da Anders Fogh skulle have "Fajter Grøwnd Fajter Arjplønes" til Syrien for 14 dage siden, var jeg klar til at skære begge mine håndled. Han burde altså kunne finde bare ét ord på engelsk han kunne udtale rigtigt, men nej...
Jeg vil sige at danskere generelt er mere elendige end både de tyskere, hollændere og så videre vi er arrogante nok til at grine af til hverdag.
Jeg vil også vædde med at 90% af de, der sidder og griner af den video dér er endnu værre til Engelsk, fordi de har været igennem samme elendige folkeskole. Man bliver jo ikke pisse god til at tale engelsk fordi man har set youtube og en million Hollywood film, når ens engelsklærer taler, hvad der lyder som en parodi på australsk.
Jeg havde også selv elendig udtale før jeg i flere år dagligt har talt med englændere, og før det syntes jeg jo selv, jeg var pisse dygtig. Suk.
Vi må bare indse at vi er ret dårlige til engelsk i Dk.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af genuz d. 26-04-2011 04:42:25.