#21 Nu vil jeg lige have lov til at forsvare mig, selvom jeg er blevet censureret af en admin.
For det første #0, hvis der er blevet gjort noget ulovligt imod dig. Injurier, æreskrænkelse, hvad ved jeg.. så politianmeld det.
For det andet er det ulovligt at indhente de informationer, du gerne vil om den person. Det er endnu mere ulovligt at bruge det til det formål "lige at fortælle ham, at jeg godt ved hvem han er", som du vil. Hold dig fra trusler.
Til sidst. Jeg kalder ikke nogen af jer herinde for svagpissere, det var udelukkende et angreb på folk, der begår selvtægt. De er for det meste nogle svagpissere. Der er sgu ingen af dem, der finder en på deres egen størrelse, og hvis endelig de gør, så skal de lige have deres venner med eller begår hærværk på BMW'en i indkørslen i løbet af natten, hvis det er for stor en mundfuld for dem at ses ansigt til ansigt.
Jeg kan ikke se det fede i, at man skal falde til lige så lavt niveau som den anden person.
Jeg kan godt se #0 ikke er glad for situationen, men jeg bliver altså mega provokeret af en overskrift, der hedder "hvordan finder jeg stodderen". Jeg kan ikke se hvorfor jeg skal behandle #0 som et råddent æg, når tonen i tråden er sådan fra start.
...Og nej, jeg spiller ikke smart og gemmer mig bag et nick. Jeg prøver også at tale folk fra den slags ballade i virkelighedens verden. Så må jeg tage de ørertæver, der måtte følge med.