😴 😴 😴 😴
#4 Hvordan vil du dog gøre det? sætte et grafikkort på hver instance? lol
Bliver ens hw brugt til fx forskning eller andre ting når det står og køre?
intet er gratis og det kan hurtigt koste mere i strøm end du høster...
og da jeg selv betaler min strøm, er det der nok noget for dem der har forældre betaling på nævnte udgift.. :yes:
#9 Forklar mig så lige -hvad i alverden er en bitcoin, og hvorfor i himlens navn skulle nogen betale penge for dem?
#12 Guld er sjældent, det er en virtuel valuta ikke. Det lyder mistænkeligt meget som en hoax..
#15 Well når folk indser at bitcoins er værdiløse så falder prisen jo til 0..
#9 Det er jo direkte dumt at folk verdenen over bruger deres gfx 100% for at lede efter nogle penge uden at gøre nogen form for gavn. Det forurener sygt meget til ingen verdens nytte :no:
😲 😲 😲
med så mange penge skal den da 100 stå tændt 24/7/365...
Yes kaninen bestiller straks en Lauge Jensen til levering næste forår.... 🤣 🤣 🤣 🤣
#18 Nåå ja, fordi du copy-paster fra en random hol bruger, så er bitcoins en gave til verden. Konceptet er og bliver tåbeligt..
#23 Ja jeg ærgrer mig også over, at jeg da boligpriserne var på sit højeste ikke købte et stort hus - og at jeg ikke d. 10 maj 2000 investerede alt jeg havde i IT aktier. Og ikke at forglemme at jeg ikke købte aktier i Roskilde bank, Amagerbanken, IT factory samt slog til da jeg fik tilbud om at være med i et pyramidespil....
#23 Ja jeg ærgrer mig også over, at jeg da boligpriserne var på sit højeste ikke købte et stort hus - og at jeg ikke d. 10 maj 2000 investerede alt jeg havde i IT aktier. Og ikke at forglemme at jeg ikke købte aktier i Roskilde bank, Amagerbanken, IT factory samt slog til da jeg fik tilbud om at være med i et pyramidespil....
Forstår ikke helt hvad du vil med det indlæg?
Forstår ikke helt hvad du vil med det indlæg?
Pointere hvor tåbeligt og uden substans jeg har indtrykket af konceptet er..
#31 Hvorfor? guld er virkeligt - og har trods alt en brugsværdi..
Ikke for noget men det er da kun et giftcard du får for dine bitcoins!? 😛