Bruger heller ikke lige så meget tid herinde som førhen.
Og det er jeg i hvert fald ikke den eneste der ikke gør, aktiviteten er faldet markant herinde siden det blev lavet om, det er da helt sikkert. Men hver gang man spørger en fra crewet så kommer der intet svar.
Men går da ud fra at der sidder en og analysere på om det var en god handling at ændrer på siden og ud fra det laver en konklusion på et tidspunkt.
Jeg er meget enig i #0 og størstedelen af den kritik, der ellers har været.
Det største problem for mig er at køb og salg forummet kører helt utroligt langsomt. Man kan godt vænne sig til middelmådig hjemmeside, hvis indholdet ellers er der, men det er svært for mig at tolerere at en smule tekst tager små evigheder at hente. Det "almindelige" forum kører meget bedre.
Det er lidt kedeligt at admins herinde er så arrogante omkring situationen at de ikke kan indse, at brugerne herinde ikke synes det er så fantastisk at være betatestere på hjemmesiden, når den gamle fungerede så meget bedre. Der mangler en generel imødekommenhed overfor kritikken.
Starter nævner da 3 konkrete ting han er utilfreds med (afstemning, det visuelle og mgl trådstarter) - det er 3 ting mere end dig, og du er også utilfreds - så fej venligst for egen dør først..............