Dam hvor er den ringe

Om siden d.  30. april. 2011, skrevet af Miccim
Vist: 3020 gange.

Miccim
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-04-2011 22:40:48
Svar/Indlæg:
3233/128
Må nu konstatere at jeg bruger 80% mindre tid herinde. Det er ikke til at finde rundt i og tingene fungere bare ikke. Afstemningen f.eks....

Jeg har ikke vænnet mig til det og kommer nok ikke til det. Det er ikke behageligt at kigge på.

Savner at man kunne se hvem der havde oprettet tråden. Det kunne afgøre om jeg gad læse den m.m.


Det er bare for dårligt. Det eneste ambivalente jeg kan sige er at jeg nok kun kommer ind for at se tests igennem og så sparer noget tid.....

Sørgeligt.....
NielsPeter
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-04-2011 22:50:59
Svar/Indlæg:
244/42
Må indrømme at jeg heller ikke synes at siden er så fancy mere, men som med så mange andre ting vænner man sig nok til det.
Kunne heller ikke lide da SHG lavede om på deres udseende men er godt tilfreds med det nu.


KugleFar
 
Overclocker
Tilføjet:
30-04-2011 22:54:40
Svar/Indlæg:
57/10
Hej Miccim.

Jeg er helt enig med dig, synes ikke det er en særlig sej
opdate af siden, det hele er kedeligt og ikke alle ting
virker.

Det er lige før selv jeg kan lavede sådan en side...
(og jeg har kun lavede en hjemmeside i mit liv)
sorry to say, det er bare en hvid bagrund en masse reklame og noget sort text.....

Så jeg bruger heller ikke ret meget tid herinde mere.


jurgensen
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-04-2011 23:37:48
Svar/Indlæg:
321/77
helt klart tilbage til den gamle hwt.dk


KeeZor
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-04-2011 23:58:03
Svar/Indlæg:
1063/54
hvad med at få en konstruktiv dialog i gang, i stedet for bare at være negativ?
Jeg har også flere ting på siden jeg mener er gået tilbage, men hvis du kommer med noget konkret til redaktionen, har de da en chance for at gøre noget ved det.


noaim
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-05-2011 00:04:37
Svar/Indlæg:
2155/123
nogle ting er blevet dårligere ja, men en masse ting er også blevet bedre end det var før 😎


NielsPeter
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-05-2011 00:30:48
Svar/Indlæg:
244/42
Et par forslag for at være lidt konstruktiv:

Siden vil blive mere brugervenlig hvis de forskellige felter rundt om på siden og f.eks også kategorier i køb/salg får en anden farve/tone. Det vil bryde det alt for meget hvide som jeg er enig med #2 i. Så vil siden også se mere spændende ud.

Når der kører nyheder i øverste højre hjørne ville det være dejligt hvis man kom til nyheden når man klikkede og ikke bare til reklamen for det. Det felt man kommer til når man klikker på linket til en nyhed er ret utydeligt pga baggrundslogoet, teksten burde være mere fremhævet.


freak_master
 
Redaktør
Tilføjet:
01-05-2011 02:47:33
Svar/Indlæg:
6368/477
Hvis i gad søge lidt, ville i finde ud af at der arbejdes på en baggrund sådan at det ikke bare er en hvid side.

Derudover synes jeg ikke at i kan komme med den der "Nogen ting virker ikke". Der er lige blevet skiftet design, og dermed er koden jo også blevet ændret en hel del, og der vil derfor være fejl. I bliver nødt til at give programmørene en chance for at rette disse fejl efterhånden som de kommer. De har jo også selv et liv de skal passe 😉

Dernæst, så har jeg lidt svært ved at se hvad der er uoverskueligt her på siden. Trykker du på forum kommer du til forum, trykker du på køb/salg kommer du dertil.

Jeg tror altså at folk herinde bare er negative fordi der er en enkelt ting der ikke lige passer dem, og derfor kan der kun ses negative ting. Prøv nu lige at give det en chance istedet for at oprette en tråd hvor der står "Nøj hvor er det ringe!".

Som #4 skriver, så vær kontruktiv istedet for blot at skrive at det er noget lort. Skriv hvilke fejl i finder, skriv hvad der er uoverskueligt. Jeg er sikker på at hvis du kan komme med et forsvar som er umiddelbart bedre end det er nu, så vil det blive ændret.


Nittenti
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-05-2011 08:53:30
Svar/Indlæg:
1495/34
#4

Starter nævner da 3 konkrete ting han er utilfreds med (afstemning, det visuelle og mgl trådstarter) - det er 3 ting mere end dig, og du er også utilfreds - så fej venligst for egen dør først..............


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Nittenti d. 01-05-2011 08:55:39.


KrillerDK
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-05-2011 09:41:15
Svar/Indlæg:
851/30
#0 nu er der forskel på om man kan vende sig til sitet, eller om man vil vende sig til sitet. jeg synes efterhånden at der er rigtig mange der kun kan finde negative ting omkring det nye site. personlig synes jeg det er blevet rigtig godt efter der er blevet lavet de sidste ændringer. du skal også lige tænke på at det er et stort stykke arbejde at lave et site som denne. der er stadig nogen ting som jeg synes kunne være bedre f. eks. at man kan lave mere styr på sin system beskrivelse i sin profil, men det hele kommer jo ikke på én gang. til de folk som kun brokker sig over det nye hwt, kan jeg kun sige at der er ikke nogen der tvinger jer til at være her på sitet, når i er så utilfreds med det.


Shutdown
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-05-2011 10:07:24
Svar/Indlæg:
8947/160
Ja, jeg tør næsten heller ikke sige det, men jeg kommer på andre danske sites, steder jeg ikke brugte meget tid på før. Jeg har ikke forstand på layout osv så det er lidt svært for mig at sætte ord på hvad og hvorfor. Jeg kan bare sige at det slet ikke fænger på samme måde, jeg syntes også det går vildt langsomt herinde, en nyoprettet tråd kan stå en halv dag før der sker noget, det var ikke sket førhen. 😉


slate_dk
 
Superbruger
Tilføjet:
01-05-2011 10:27:45
Svar/Indlæg:
651/11
Hmm de havde ellers fået afstemningen til at virke for en uge siden.... nå hvad det kommer vel igen


Miccim
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-05-2011 10:42:20
Svar/Indlæg:
3233/128
Afstemninger virker ikke for mig.

Havde egentlig ikke regnet med at få andet end brok tilbage i hovedet med denne tråd. Men at der er så mange der til kende giver sine meninger taler sit eget sprog.

forum kategorierne øverst står bare klasket sammen i en hvid boks uden inddeling. Dårligt, og det ser du ingen andre steder på nettet.

Siden loader langsomt, det er jo rimeligt nok, men bidrager bare meget negativt når så meget andet driller.

Så er der igen den måde med at indlæggene er indrammet af en tynd streg. Det er så forvirrende og forstyrrende at se på. 😩


majofl
 
Overclocker
Tilføjet:
01-05-2011 10:49:31
Svar/Indlæg:
321/56
Hørt, jeg har droppet HWT, kan simpelthen ikke finde rundt, og synes layout stinker!


#14
BRS
 
Superbruger
Tilføjet:
01-05-2011 10:50:03
Svar/Indlæg:
273/9
Jeg må desværre også indrømme at jeg også er begyndt at bruge andre sider mere. Men jeg krydser stadigvæk fingre for at de får løst de områder de nu arbejder med, så den vil være mere brugervenlig for os alle og lettere at bruge i dagligdagen.

Men ja hwt forums står meget mere stille nu end tidligere. Sådan føles det ihvertfald.


#15
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-05-2011 11:00:16
Svar/Indlæg:
4018/217
Syntes der er nogle ting der godt kunne gøres om, men at sige at de nye design er en ommer er jeg ikke enig i. Den nye side ser meget bedre ud end den gamle og det er faktisk nemt nok at navigere rundt...

Men hvis vi skal have noget tilbage så er det, det blå overclocking.dk hvor man kunne nå ud og lade vandet før siden var hentet ned. Se det var tider den gang (der skulle være en smiley her men det virker åbenbart ikke pt :p)


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-05-2011 11:22:29
Svar/Indlæg:
23132/740
Pancies 😛

Jeg vil gerne rette en ros til designet, og de der har arbejdet i kulissen for at få det til at fungere. Resten, er en smagssag 🙂


Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-05-2011 13:57:55
Svar/Indlæg:
5874/1287
Topic-starter skal tilbage i forum-oversigten
Væk med den hvide skærende baggrundsfarve (hvor svært kan det være at udskifte den med en mere neutral grå?)
Væk med rammerne om indlæg i forummet.

Generelt er forummet, desværre, gået ned i aktivitet efter det nye er kommet til. Måske så meget, at det ikke er nok at vente på folk "vænner" sig til det nye. Folk kan jo lige så godt "vænne" sig til nye sider og nye fora så.
Synd, for vi havde virkelig en god samling PC-hobbyister her.


MartinRos
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-05-2011 14:04:41
Svar/Indlæg:
3907/73
Bruger heller ikke lige så meget tid herinde som førhen.

Og det er jeg i hvert fald ikke den eneste der ikke gør, aktiviteten er faldet markant herinde siden det blev lavet om, det er da helt sikkert. Men hver gang man spørger en fra crewet så kommer der intet svar.

Men går da ud fra at der sidder en og analysere på om det var en god handling at ændrer på siden og ud fra det laver en konklusion på et tidspunkt.


Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
01-05-2011 15:10:39
Svar/Indlæg:
5363/442

Bruger heller ikke lige så meget tid herinde som førhen.

Og det er jeg i hvert fald ikke den eneste der ikke gør, aktiviteten er faldet markant herinde siden det blev lavet om, det er da helt sikkert. Men hver gang man spørger en fra crewet så kommer der intet svar.

Men går da ud fra at der sidder en og analysere på om det var en god handling at ændrer på siden og ud fra det laver en konklusion på et tidspunkt.

MartinRos skrev d. 01-05-2011 14:04:41


Hvad er det helt præcist du vil have svar på - hvad var spørgsmålet?


Grymok
 
Superbruger
Tilføjet:
01-05-2011 16:25:15
Svar/Indlæg:
656/40
Forstår ikke de der siger at layout er roddet, ser for dårligt ud og bla bla bla. Bruger selv Hardwareonline og Tweak udover HWT. Af dem Synes jeg da godt nok det er HWT der har det bedste setup. Man kan finde rundt i hvor ting de ligger henne under forum og køb/salg.
F.eks Tweak synes jeg er et stort rod og virvar i forhold. Og designet er meget træls for mine øjn i længden.

Personligt synes jeg det nye design er så meget mere overskueligt og mere behageligt at se på. :)
+1


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
01-05-2011 16:26:11
Svar/Indlæg:
14079/622
->#18

Sjovt du siger det - for jeg synes efterhånden, at redundansen omkring disse spørgsmål er decideret overvældende.

Her er nogle af de svar du søger:
http://hwt.dk/forumthread.aspx... (#6)
http://hwt.dk/forumthread.aspx... (#1)


->#0

Du kan læse ovenstående tråde. 🙂
Vi tager gerne imod konstruktiv feedback. Der er dog ingen grund til at oprette tråd efter tråd - der er rigeligt med tråde at poste i i forvejen.


genuz
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-05-2011 16:47:10
Svar/Indlæg:
798/19
Jeg er meget enig i #0 og størstedelen af den kritik, der ellers har været.

Det største problem for mig er at køb og salg forummet kører helt utroligt langsomt. Man kan godt vænne sig til middelmådig hjemmeside, hvis indholdet ellers er der, men det er svært for mig at tolerere at en smule tekst tager små evigheder at hente. Det "almindelige" forum kører meget bedre.

Det er lidt kedeligt at admins herinde er så arrogante omkring situationen at de ikke kan indse, at brugerne herinde ikke synes det er så fantastisk at være betatestere på hjemmesiden, når den gamle fungerede så meget bedre. Der mangler en generel imødekommenhed overfor kritikken.


Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
01-05-2011 17:07:13
Svar/Indlæg:
5363/442

Jeg er meget enig i #0 og størstedelen af den kritik, der ellers har været.

Det største problem for mig er at køb og salg forummet kører helt utroligt langsomt. Man kan godt vænne sig til middelmådig hjemmeside, hvis indholdet ellers er der, men det er svært for mig at tolerere at en smule tekst tager små evigheder at hente. Det "almindelige" forum kører meget bedre.

Det er lidt kedeligt at admins herinde er så arrogante omkring situationen at de ikke kan indse, at brugerne herinde ikke synes det er så fantastisk at være betatestere på hjemmesiden, når den gamle fungerede så meget bedre. Der mangler en generel imødekommenhed overfor kritikken.

genuz skrev d. 01-05-2011 16:47:10


Jeg synes nu ellers vi er ret imødekommende.. Havde du forventet, at Crew når et kritikpunkt bliver nævnt for femte gang skulle sige "ej det var godt du gjorde os opmærksom på det - mange tak for det"?

Nej vel.. Vi er klar over at alt ikke fungerer helt så godt som det burde, men der arbejdes på sagen og vi noterer nye kritikpunkter løbende..


MartinRos
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-05-2011 17:48:15
Svar/Indlæg:
3907/73
H vor står der noget om hvad frem/tilbagegangen er her på siden?


Gylle
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-05-2011 17:57:41
Svar/Indlæg:
1704/19
Jeg syntes man skal lave en ny side til trådstarter samt dem der ikke kan finde rundt, en med en indbygget guide om hvordan man trykker på hvordan man trykker på selve hovedknappen for at få alle emner frem i det enkelte forum.

Nogle gange er det fint nok at tænke selv også selv om det er lettere at andre gør det for en.

Vil dog give ret i at Rammen omkring det skrevne er lidt dum og baggrunds farve men det arbejdes der på og havde man gidet se efter trådene omkring rettelser står der også at det arbejdes der på endda så man får mulighed for helt eget tema...find andre sider med samme funktion !

Vil man ikke deltage, hjælpe hvis det er en forkert trådstarter hvad er så formålet med at deltage på en side som denne ??

Man skal huske at det er frivilligt arbejde som ligger bag og det er folk som har familie der også skal plejes (altså det er dem som har børn og kone og ikke en far og mor som løser dagens tjanser for en).

Kan kun ryste på hovedet over det pattebarns ynken og sige at man kan give en hånd med i stedet for at rakke alt ned.

Flere af de fejl som meldes endnu skyldes fejl 40 og forkert opsat browser, der er ingen af ovennævnte funktioner der giver problemer i mine browsere IE9 x86-x64, Opera 11, Chrome samt FF.

Måske ikke den mest positive måde at kommentere brokkerne i denne tråd men er vel fint nok at svare på samme niveau som der gives af dem.

Positivitet og konstruktive info giver respekt, brok og ynk giver lort.

Staffe der er sket meget siden nye design er kommet og alt i rigtige retning Tumbs up herfra.

Mine 1000 ord.



Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gylle d. 01-05-2011 17:58:08.


genuz
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-05-2011 18:15:27
Svar/Indlæg:
798/19
#23 Det kunne måske være en fordel for jer selv at have en sticky, hvor der står hvad i arbejder med på forummet. Så kan i henvise til den, når der er kritik, der går igen.

Men ja, jeg synes faktisk i skal sige "ej det var godt du gjorde os opmærksom på det - mange tak for det" hver evig eneste gang. Det andet gavner ikke nogen.

For det første kan i ikke forvente at brugerne har et overblik over hvad, der allerede er blevet nævnt, og hvad der ikke er. For det andet er de ting, der bliver nævnt gang på gang nok et udtryk for, hvad i skal prioritere højest.

I bliver nødt til at lidt pædagogiske i den sammenhæng, hvis i vil beholde jeres brugere.

🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 Dem må i lige selv indsætte rundt omkring, så i ikke tror det bare er galde fra mig.


Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
01-05-2011 21:06:44
Svar/Indlæg:
5363/442
#26 Var det ikke bedre at bruge tiden på at hjælpe folk i forum, rette fejlene, forbedre siden eller skrive artikler og nyheder?

Selvfølgelig kan vi ikke forvente at alle ved alt, meen man må da godt lige skimme forum inden man laver en tråd. Desuden så er det jo en del de samme der kommer med den samme kritik flere gange.

Men som det er nævnt mange gange efterhånden, så er vi da glade får at der er nogen der gider bekymre sig om hvordan siden er, og give input til hvordan den kan forbedres 🙂

- Overskrifter som den i dette topic og som "det er en ommer" giver jeg dog ikke meget for, det er IMO er mangel på respekt for dem der lægger rigtig meget arbejde i denne side 😎


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Pizzadude d. 01-05-2011 21:08:37.


Miccim
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-05-2011 21:26:10
Svar/Indlæg:
3233/128
At der kommer kritik skal i da gælde jer over i crew. Det viser at vi ikke har forladt siden helt. Tænk hvis i ikke fik kritik.

Problemet er at i har grebet tingene helt forkert an.

Hvorfor er der ikke nogen felt ude i siden hvor der står hvad der arbejdes på af fejl rettelser??? Der kunne endda være en deadline for rettelsen. (Det ville intet betyde for mig hvis den så blev flyttet 20 gange, blot man kunne se der skete noget.



Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
01-05-2011 21:34:37
Svar/Indlæg:
5363/442
#28 Er det ikke bedre at der bliver rettet en fejl, i stedet for at sådan en boks bliver implementeret?

Bare rolig, der arbejdes på sagerne - også selv om det ikke er offentligt hvad der sker bag kulisserne..


Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-05-2011 22:52:19
Svar/Indlæg:
5874/1287
Til alle jer der mener, der svares konstruktivt, når der kritiseres konstruktivt. Læs #17 igen. Der er konstruktiv kritik, men ikke et eneste svar fra crew eller sitet som helhed (samme forslag er sat i flere tråde, også uden at få svar) på disse.

Ja, jeg ved godt der arbejdes på at alle kan få eget tema (og jeg er spændt på at se resultatet), men når nu så mange folk klager over den hvide baggrundsfarve, hvorfor ændres den så ikke bare? Hvor svært kan det være at skrive f.eks $AAAAAA istedet for $FFFFFF i "baggrundsfarve"?


freak_master
 
Redaktør
Tilføjet:
02-05-2011 08:21:49
Svar/Indlæg:
6368/477
#30
Det der er blevet nævnt i #17 har jeg ihvertfald set været nævnt 2 gange før, og begge gange er svaret kommet "Vi arbejder på det". Og tro det eller ej, men det arbejdes rent faktisk på det 😉


Galvatron
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-05-2011 10:07:33
Svar/Indlæg:
650/57
Jeg ved at i skriver der er rettelser og forbedringer på vej. Men problemet i min optik er at de rettelser der mangler også er dem der får folk til at blive.
Jeg kan virkelig ikke holde layoutet ud, og det dur slet ikke i mindre opløsninger (1280x1024).
Siden lanceringen har jeg ikke besøgt siden mere end 3-4 gange i ca 10minutter ad gangen. Før skiftet lå HWT næsten permanent i browseren hvor jeg lige tjekkede forum og sidste nye... det sker bare ikke længere. Det er jeg ekstremt ked af, men det her skifte det dur bare ikke for mig - og ja jeg er reelt ked af det for det, for jeg har sgu nydt HWT. Men som det er nu kan jeg bare ikke forliges med det.
Jeg er så småt ved at forlade sitet og ja det er egen beslutning ja.. men et eller andet sted synes jeg også at være blevet skubbet ud i det med en design der reelt forvirre mere end det hjælper.


Madmanden
 
Superbruger
Tilføjet:
02-05-2011 10:35:54
Svar/Indlæg:
90/4
Jeg kan sagtens forstå crew er lettere frusterede, når nu de har arbejdet hårdt på at levere en ny side, og den så ikke bliver særlig pænt modtaget. Så respekt for det hårde arbejde.

Men når det så er sagt, så må jeg desværre tilslutte mig kritikken - jeg syntes noget bedre om det gamle design (og det er ikke bare fordi jeg hader alt, hvad der er nyt 😉). Det er lidt svært at sætte fingeren på noget særligt, udover at det bare generelt ser mere 'træls' ud end det gamle. Ja, ikke specielt konstruktivt. 😛 Men mere specifikt kunne jeg godt tænke mig, at man kunne trykke på 'seneste tråde/indlæg' i hhv. marked og forum, og få en oversigt der fylder hele siden.

Nuvel, forhåbentlig bliver det snart bedre når crew får tid til at rette tingene til. Og så håber jeg aktiviteten stiger igen.

EDIT: En anden ting der irriterede mig særlig i starten er dét der default ikon for brugere. Når man lige hurtigt kigger i en tråd ser det ud som om de fleste indlæg er skrevet af samme bruger, fordi de færreste har deres egen avatar. Så for min skyld kunne den godt fjernes, så man i højere grad fokuserer på navnene fremfor ikonet.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Madmanden d. 02-05-2011 10:37:57.


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
02-05-2011 10:37:49
Svar/Indlæg:
14079/622
Vi har faktisk haft en "giv-os-feedback-her"-tråd - kaldet "Velkommen til HwT 2.0". Vi har ligeledes bestræbt os på, at give svar på alle de spredte indlæg der er kommet - men når folk for 104. gang skriver det samme, føler vi ganske rigtigt, at vi kan bruge tiden bedre.

Her er den tråd i efterspørger: http://hwt.dk/ForumThread.aspx...


Sjakalen
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-05-2011 11:00:56
Svar/Indlæg:
1978/216
Hvorfor ikke gøre det valgfrit om man vil bruge den gamle eller den nye side?? nu da der er så mange problemer, så er der jo ligesom ikke noget at brokke sig over længer 😀 EDB Priser hadet jo en lang lang overgangsperiode :) selv ville jeg klart bruge den gamle!!

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sjakalen d. 02-05-2011 11:03:23.


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
02-05-2011 11:32:43
Svar/Indlæg:
14079/622
->#35

Det er desværre ikke så enkelt. Der er blevet lavet om på en hel del backend - så de 2 designs er ikke kompatible.
Desuden mener vi heller ikke, at det gamle design har andet at byde på end vanens behagelighed - og så naturligvis baggrund som gerne skulle blive konfigurererbart inden længe 🙂


Wb-FreeKill
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2011 13:05:27
Svar/Indlæg:
731/190
Min ærlige mening er, at det nye design her, ligner noget jeg selv kunne have lavet - og det er bestemt ikke positivt!

Det ligner noget man har bikset sammen på en enkelt dag, med ringe grafik, menuer og placering af bokse.

Menuen i toppen er VIRKELIG grim. De alt for runde hjørner på menuen samt knapperne ser simpelthen for uprofessionelt ud. Desuden ser farvesamsætningen mange steder ud til at være lavet af en farveblind.


Wb-FreeKill
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2011 13:07:46
Svar/Indlæg:
731/190
Desuden, tag lige at se på trådene her. Alle posts ligner quotes af andres posts og ikke individuelle. Desuden er linksne i bunden "Gå til top - Gå til sidste post - Quote - Rediger - Anmeld" simpelthen for billigt sluppet. Igen, der ligner noget man har klasket sammen på en eftermiddag.


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2011 13:13:03
Svar/Indlæg:
20170/383
#34

Hvis folk for 104. gang skriver det samme, så kunne der måske også være noget om snakken 🙂
Og så er der jo også noget om snakken i #38. Hvorfor skal alle indlæg indrammes, som var et svar på en Qoute? Det ser ikke ret godt ud.


da9els
 
Chefredaktør
Tilføjet:
09-05-2011 13:15:54
Svar/Indlæg:
4437/91
Hold jer til tråden der handler om bug-rapportering / ændringer. Evt. start med at læse de andre indlæg igennem også...

http://hwt.dk/ForumThread.aspx...


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2011 13:19:55
Svar/Indlæg:
20170/383
#40

Nu skal du ikke få stjerne-nøkker bare fordi du er blevet del af crew.

Emillos skriver selv i denne tråd, og derfor burde vi andre nok kunne svare ham, også i denne tråd.


Wb-FreeKill
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2011 13:24:16
Svar/Indlæg:
731/190
Jeg forstår simpelthen ikke, at man vælger at lave om på designet - og slet ikke når man går så langt tilbage!

Siden før gav en følelse af design og kreativitet. Dette ligner mildest talt et fritidsprojekt...


Wb-FreeKill
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2011 13:26:13
Svar/Indlæg:
731/190
Et forslag til bare en lille bitte forbedring ville være at man i det mindste sætter en minimums højde på de bokse hvor teksten står i inde i hver post. Det ser forfærdeligt ud at tekst boksen er 60 pixel og og resten af indlægget måske er 300 pixel.


da9els
 
Chefredaktør
Tilføjet:
09-05-2011 13:42:40
Svar/Indlæg:
4437/91
#41 .. Nej, det skal jeg så nok lade være med 😛 Men han skriver også at der er en tråd til formålet og linker endda til den!

#43 .. Kig / post nu i den anden tråd.


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2011 14:04:53
Svar/Indlæg:
20170/383
#44

Det var godt 😉

Ved godt der er en anden tråd, men nu har denne tråd alligevel fået lov at leve, så må det også ses som acceptabelt at vi skriver i den.


da9els
 
Chefredaktør
Tilføjet:
09-05-2011 14:08:13
Svar/Indlæg:
4437/91
#45 .. Fair nok at tråden fortsætter på de indlæg der nu er.
Min post var også mere minded på FreeKill, som kom med forslag der allerede er nævnt ca. 40 gange - og som er på ToDo listen i den anden tråd.


dasjap
 
Superbruger
Tilføjet:
09-05-2011 14:25:18
Svar/Indlæg:
2534/80
Må konstatere at jeg bruger mindre og mindre tid herinde. Og det skyldes især at overblikket for mig er knapt så godt som før, har skrevet det før, men mener at "seneste indlæg" og "seneste tråde" burde omfatte mere end 10 indlæg/svar/tråde.



KeeZor
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-05-2011 13:42:27
Svar/Indlæg:
1063/54

#4

Starter nævner da 3 konkrete ting han er utilfreds med (afstemning, det visuelle og mgl trådstarter) - det er 3 ting mere end dig, og du er også utilfreds - så fej venligst for egen dør først..............

Nittenti skrev d. 01-05-2011 08:53:30


#8 han nævner genske rigtigt nogle punkter han mener der halter bagud, at afstemningen har været nede er ingen nyhed, og crew har meldt ud at de er opmærksomme på det, ingen grund til en tråd for det.

"det er ikke behageligt at kigge på" er ikke konstruktivt, det er blot negativt, hvis han gav et forslag til hvad der kunne gøres for at det blev bedre, eller som minimum specificerede hvad det er der er ubehageligt, kunne crew måske bruge det til noget.

Så i sidste ende står han med et problem med at han ikke kan se trådstarter, havde det så ikke været smartere med en tråd der hed "synlig trådstarter i oversigten" eller lignende?

Jeg har selv oprettet en tråd herinde, med en ide til forbedring(imo) af noget jeg mente var et problem, og fik kort tid efter respons fra crew, desuden har jeg kommenteret tråde lavet af brugere med samme problemer som mig, så det kan holdes samlet, så tror jeg har fejet rigeligt 🙂