En ting jeg savner rigtigt meget er en længere forum oversigt, altså 20 indlæg som i gamle dage, istedet for de nuværende 10...
Skrive boksen kan jo trækkes større eller mindre nede i højre hjørne.
Men jeg har før hørt om folk der har haft små problemer i firefox 3. Prøv at installerer det nye firefox 4 🙂
Så du ku/kan heller ikke lide det nye design her på siden gætter jeg på 😛
FF4 fungere som fint når man får det brugt, var selv lidt imod det i starten, men nu har jeg ingen problemer med det, og er rigtig glad for at top bjælkerne ligesom blender ind i skærmen mere, så billedet bliver større på skærmen. Syntes så måske at v.3 var lidt mere stabil, men kan også bare være min pc der laver problemer.
Tak for jeres gode feedback. Vores designer er på sagen med baggrunden, hvordan det gøres bedst muligt. #11's forslag ser bestemt ikke dumt ud.
Hvis i ikke har opdaget det, har vi i øvrigt udvidet PM'oversigten til 10 PM's pr. side. 🙂
I er meget velkomne til at komme med endnu mere.
woow den køre rigtig godt nu! 🙂
#51 Her, skal nok prøve det andet senere.
http://peecee.dk/upload/view/3...
Det ser ud til, at hele forum/marked sektionen er nede?
#122 Det er vi da også, vi læser da hvad I skiver :)
- Det er skrevet på "Diskuter internt om vi skal gøre dette - listen " 😉
#174: I både forum og marked?
Det vil være rart med en anden slags "næste og forige side" funktion
#229 Ligesom det som er på asus's forum.
fx
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Next Last det er noget nemmere at trykke på :)
Jeg har ikke læst tråden igennem, men er faldet over 2 ting:
1. Når man skal logge ind brugernavn case-sensitive. Jeg kunne kun logge ind med små bogstaver, og ikke stort begyndelsesbogstav.
2. Jeg fik en privatbesked, men opdagede den kun ved at checke min indbakke. Der kommer ikke sådan en (1) notifikation like i topbaren som vi alle kender fra facebook. Var måske en god ide at få implementeret i en eller anden variant.
Ud over det. Thumbs up for endelige at benytte HTTPS!
er det muligt og bruge det gamle site endu eller er det lagt ned ?
Det er ikke teknisk muligt da de to sider er grundlæggende ret forskellige.
er det muligt og bruge det gamle site endu eller er det lagt ned ?
Skrev bobse48 d. 20-07-2018 18:59:50
1. Når man skal logge ind brugernavn case-sensitive. Jeg kunne kun logge ind med små bogstaver, og ikke stort begyndelsesbogstav.2. Jeg fik en privatbesked, men opdagede den kun ved at checke min indbakke. Der kommer ikke sådan en (1) notifikation like i topbaren som vi alle kender fra facebook. Var måske en god ide at få implementeret i en eller anden variant.
Skrev Salkcin d. 20-07-2018 17:21:30
#259 der skal gøre noget mere for at man er opmærksom på at man har fået en besked. Det der flag tror jeg ikke særlig mange vil lægge mærke til når man kommer ind på siden. Hvad der skal gøres ved jeg dog ikke
Har flere gang i dag prøvet at skrive et indlæg hvor siden ikke poster det jeg har skrevet
Poster den noget? Finder den selv på noget... eller er det dele af din tekst?
Har flere gang i dag prøvet at skrive et indlæg hvor siden ikke poster det jeg har skrevet
Skrev gasolin d. 22-07-2018 14:44:24
Det hele teksten,efter nogen forsøg med at lukke siden ned eller reloade siden og skrive igen så poster den det endeligt.
Jeg skrev et svar i en af min tråde og så lidt senere var det jeg så at det jeg havde skrevet slet ikke blevet postet.
En anden ting, når man skriver et nyt indlæg skal man så altid sætte et flueben på Overvåg dene tråd? for at få mail om nye indlæg, for tit er der ikke flueben i Overvåg denne tråd?
Jeg tænker man altid som standard skal kunne få mail når nogen skriver i en tråd man deltager i og kun manuelt via tråden eller ens egen side kan fravælge mail ved nye indlæg
Det lyder underligt.
Det lader til, at det kun dig som har dette problem. Ingen andre bruger har klaget over dette.
Alle fejl bliver logget - inkl. det brugerId man har som bruger, så vi bedre kan fejlsøge og rette bugs.
Og der er ingen fejl med dit brugerId.
Efter du trykker "Tilføj svar" reloades siden, hvor dit svar er i bunden.
Man skal selv sætte flueben i "Overvåg denne tråd?" når man oprette nye tråde.
Vi ønsker ikke at spamme folk, som ikke ønsker disse emails.
Når man opretter et svar, vil fluebenet være sat, hvis man allerede overvåger tråden.
Det fungere præcis på samme måde, som det tidl. site.
I øvrigt logger vi også, hvornår man tilføjet sig notifikationer.
Dette kan vi sammeligne med vores SMTP log på udgående emails, så vi kan se, om der er problemer med email notificering.
Der er en bug her på siden ang ændring af system
Hvor at siden melder fejl når jeg gemmer ændringerne
Når man for en mail kan linket til den tråd hvor der er kommet nyt svar ikke være så man aut kommer til nyeste indlæg,svar?
Jeg kan se fejlen i loggen.Der er en bug her på siden ang ændring af system
Skrev _Letni d. 22-07-2018 18:11:32
Jeg tager den med på TODO listen.
Jeg tager det med på TODO listen
Når man for en mail kan linket til den tråd hvor der er kommet nyt svar ikke være så man aut kommer til nyeste indlæg,svar?
Skrev gasolin d. 22-07-2018 18:15:54
Jeg kan se fejlen i loggen.Der er en bug her på siden ang ændring af system
Skrev _Letni d. 22-07-2018 18:11:32
Jeg tager den med på TODO listen.
Skrev KiloDunse d. 22-07-2018 18:35:28
Super
Jeg kan godt lide den nye side det kører fint og ser noget mere moderne ud.
Jeg har dog fundet en lille fejl, hvornår en bruger senest var online ser ikke ud til at virke mere, jeg var senest online i går og en bruger der har oprettet en salgstråd i dag var online for 5 dage siden.
Står du sidst var online 21-07-2018 16:57:48 så det virker ikke
Forklar venligt det her (bruger chrome)
Det hele teksten,efter nogen forsøg med at lukke siden ned eller reloade siden og skrive igen så poster den det endeligt.
Jeg skrev et svar i en af min tråde og så lidt senere var det jeg så at det jeg havde skrevet slet ikke blevet postet
Skrev gasolin d. 22-07-2018 15:52:13
kunne ikke redigere #273
Fik en mail om en privat besked (da jeg gik på hwt kunne jeg ikke se jeg havde fået en besked)
Du har modtaget en ny besked med emnet: overskrift påkrevet, på Hwt.dk. Du kan læse den her:https://hwt.dk/messages/107269... r Autogenereret besked fra Hwt.dk.
?
Problemet med den mail er jeg kan ikke trykke på linket som så ?aut bliver åbnet i min browser (chrome), liket er ikke generet så jeg kan trykke på det.
Indlæg man skriver ?der ikke bliver sendt
Kontakt en admin når jeg vil ??rette noget jeg har skrevet (sker stadig)
Ingen mulighed for at trykke på link til hwt når man for en mail om en pm
Ingen beskeder når jeg går på hwt om at jeg har fået en pm?
Når man for en mail om at der er ?svaret i et tråd man følger trykker man på linket (som virker) men så starter man fra toppen af med først indlæg istedet for nyeste indlæg
Er sikker på jeg har glemt noget
Jeg er godt nok træt af hwt og dens mange børnesygdomme, som vi bruger skal hjælpe med at få løst?
Igen Du kan ikke længere redigere dette forumsvar. Kontakt evt. en Administrator.
Jeg har i #275 7x ? kun 1 ? har jeg selv lavet, hvorfor er der så mange ?
Glemte en ting i #275
Jeg skrive med en angående min dell U2515H hver gang jeg skal skrive tilbage skal jeg huske at skrive en overskrift
f.eks dell U2515H, der kommer ikke aut en overskrift når jeg skriver pm
Teksten forsvinder ikke når jeg har trykket på send
Gasolin det er bare synd du først opdager alle de fejl nu, og ikke da siden var på beta test
Er siden da ikke stadig beta?
nope, den er officiel nu
Det jeg savner mest er muligheden for at kommer hurtigt ned til sidste indlæg eller op til toppen af siden ved at klikke på de links der var på den gamle side.
Jeg håber den mulighed kommer igen.
Har jeg skrevet og det er på todo listen
Det jeg savner mest er muligheden for at kommer hurtigt ned til sidste indlæg eller op til toppen af siden ved at klikke på de links der var på den gamle side.
Jeg håber den mulighed kommer igen.
Skrev Mapples d. 23-07-2018 17:13:41
Ja desværre er den officiel nu, for der er altså stadig en hel del børnesygdomme. Værst er det med beskeder IMO. For det første står der ikke hvor mange nye beskeder man har (det gjorde der i den gamle hwt), for det andet ser man en oversigt over sine "samtaler", og man skal så klikke sig ind på dem, for at se om der er ny besked. Ligeledes kan man ikke deeplinke til en BESTEMT besked inde i en samtale.
På det gamle hwt var der en lille oversigt over nye/antal beskeder og andet godt info i øverste venstre hjørne (når man var logget ind selvf.).
Til gengæld kører siden i en rigtig god hastighed :yes:, så det er ikke kun skidt.
For man besked på chatten (flag) når der skrives i tråde man følger eller er det kun ved privat beskeder?
Du kan ikke længere redigere dette forumsvar. Kontakt evt. en Administrator.
Der skulle stå hwt istedet for chatten (kunne ikke redigere det)
Jeg ville lige bruge søgefunktionen til og finde den tråd omkring edbpriser, og tog flueben fra køb/salg, brugere, og litteratur. Den siger at der er 703 sider, men kun noget på de 2 første sider
Det er også fuldstændig rodet når man har søgt efter noget, igen,
edbpriser og årstallene ligger hulter til bulter, og posts helt tilbage
fra 2001 og 2003 ligger blandt de første
Nårh ja, og så det samme problem som Gasolin hele tiden poster om, at man skal kontakte en admin/moderator for at kunne redigere sin post
Nogen mulighed for at gå tilbage til den gamle side, indtil denne er fejlrettet??
Så irriterende, pga det har jeg måtte lave/oprette flere indlæg og 2-3 gange i stofa modem tråden prøvede jeg at sætte et billede ind af modemmet og der sket bare intet.
Nårh ja, og så det samme problem som Gasolin hele tiden poster om, at man skal kontakte en admin/moderator for at kunne redigere sin post
Skrev Kramler d. 23-07-2018 22:19:02
Har jeg før spurgt om og det kommer ikke til at ske
Nogen mulighed for at gå tilbage til den gamle side, indtil denne er fejlrettet??
Skrev Burgurne d. 23-07-2018 22:20:45
Snip
#292 du har mod/adm rettigheder, så det gælder ikke
Kramler har ret. jeg kan også editere i mine indlæg pga admin rettigheder, men andre kan ikke.
#291 Det er trist, da siden virkelig er meget fejlbehæftet nu.
Ja meget (desværre) så i kan ikke holde sommerferie
Kramler har ret. jeg kan også editere i mine indlæg pga admin rettigheder, men andre kan ikke.
#291 Det er trist, da siden virkelig er meget fejlbehæftet nu.
Skrev Burgurne d. 24-07-2018 11:28:03
Håber ikke det gør noget jeg nævner det igen.
Ved PM beskeder for jeg en mail, men der er ikke noget link i mailen jeg kan trykke på.
Når jeg læser beskeden skal jeg huske at lave en overskrift hvis jeg skriver tilbage ellers kan jeg ikke poste, hvorfor den ikke bare kan være det som tråden startede med at hedde Dell U2515H ved jeg ikke og er irriterende.
Og når man får en mail om nyt indlæg i en tråd man følger, så starter den op ved trådens start, ikke fra det indlæg som generede ens mail.
F.eks fik jeg en mail om nyt indlæg da #296 skrev ovenstående, jeg klikkede på linket i mailen, og så befandt jeg mig ved #0 og IKKE ved #296. Jeg kan (ligesom ved beskeder) heller ikke deeplinke til en bestemt post i en tråd ☹
Så er der rettet i koden:
kan man slette pm samtaler?
Fjernede indholdet, jeg er ikke tilfreds med ads, derfor at mit indlæg blev redigeret.
#292 du har mod/adm rettigheder, så det gælder ikke
Skrev Kramler d. 24-07-2018 10:51:04
Redigering i forumtråd virker ikke under et minut efter oprettelse.
Eksempel: https://hwt.dk/forum/348629/nv...
I samme tråd: Trykkes der på billedet i #0 for at forstørre det, så downloader man det i stedet. Dette gælder ikke billederne i svar. Browser = ?Google Chrome.
Det sååå irriterende det stadig ikke virker,det gør at en tråd bliver unødig lang da man istedet for at rette et indlæg laver ?et nyt.
Redigering i forumtråd virker ikke under et minut efter oprettelse.
Eksempel: https://hwt.dk/forum/348629/nv...
I samme tråd: Trykkes der på billedet i #0 for at forstørre det, så downloader man det i stedet. Dette gælder ikke billederne i svar. Browser = ?Google Chrome.
Skrev Ferns d. 26-07-2018 07:45:47
Når man på forsiden trykker på f.eks denne tråd, skal den så starte i toppen med første inlæg som det sker eller nyeste så man ikke behøver scrolle ned/op til sidste,seneste inlæg?
Not being able to edit #304 laver jeg nu et nyt indlæg
Når man på forsiden trykker på f.eks denne tråd, skal den så starte i toppen med første indlæg som det sker eller nyeste så man ikke behøver scrolle ned/op til sidste,seneste indlæg?
Når man så trykker gem så går den tilbage til første inlæg, skal det være sådan?
Jeg havde ikke lige tiden til at læse hele tråden igennem, men en af de ting jeg savner allermest, er den nemme måde at tilgå ens beskeder på, og hvor man kan se om der er kommet PMs etc.
Nu virker det til at jeg skal gå ind i "Beskeder" menuen under mit brugernavn i toppen, hvorimod der før var en fin hurtig oversigt i venstre side af dette.
Redigering af system virker stadig ikke
skreven tekst har det med nogen gange og fortsætte ud over boksen, og fortsætter over i den del hvor reklamerne er(hvis man ikke har adblock på)
Man kan godt redigere det, det eneste man ikke kan redigere er overclock
Skrev _Letni d. 26-07-2018 12:57:41
Man kan godt redigere det, det eneste man ikke kan redigere er overclock
Skrev gasolin d. 26-07-2018 13:06:46
Jeg får fejl når jeg trykker gem
Kan godt være man bare lige skal vænne sig til det nye design, men jeg har lige lavet en handel og jeg overså der var en besked.
2. Jeg fik en privatbesked, men opdagede den kun ved at checke min indbakke. Der kommer ikke sådan en (1) notifikation like i topbaren som vi alle kender fra facebook. Var måske en god ide at få implementeret i en eller anden variant.
Skrev Salkcin d. 20-07-2018 17:21:30
Der kommer et lille flag i menuen - ved dit brugernavn, når der er en ny besked.
Og ja... det er godt, at komme over på HTTPS /content/gfx/smilies/yes.png
Skrev KiloDunse d. 20-07-2018 21:01:12
ja dumt den ikke aut laver en overskrift OG det skal ikke være en eller andet mærklig dobbelt trippel overskrft der bliver længere efterhånden som man skriver flere pm med samme person (gjorde den på den gamle chat).
Alt efter template man bruger til farve baggrund, så er der et utal af bugs i selve boksen hvor man kan skrive.
Ved template "Slate" prøve i Chrome, Edge, Firefox.
1) Ved copy paste af links, så er de "usynlige", dvs link teksten her hvid, så man kan ikke se den i tekst boksen.
2) Derpå uanset hvad man laver liver til så popper boksen url copy paste link ustandseligt hvis man står på samme linje som linket.
3) Quote funktionen dur ikke på mobiler. Når man "quoter" ryger ens tekst automatisk ind med i selve "quoten".
I farvetema'et Slate (og måske også de andre??) vises smileys ikke i citater. Se her et eksempel fra post #312
Og ja... det er godt, at komme over på HTTPS /content/gfx/smilies/yes.png
Skrev KiloDunse d. 20-07-2018 21:01:12
Jeg prøver her at sætte 3 smileys ind 🤣 😕 🤔
Hvilket måske vil virke, men det i citatet gør i hvert fald ikke.
Men det er måske rettet siden KiloDunse skrev ovenstående 20/7?
Følgende er nu rettet:
Thumbs up.
Følgende er nu rettet:
- Man kan nu slette beskeder
- Skriv besked feltet er nu flyttet til toppen af samtalespor
- Man kan se, hvilke samtalespor indeholder nye beskeder
- Overskrift bliver nu udfyldt med Re: + seneste overskrift i beskeder
- Link til at skrive direkte til en bruger fra Forum og Marked
- Links er nu synlige i teksteditor på mørke skins
Skrev KiloDunse d. 28-07-2018 19:18:25
Jo, det er en ny funktion at man kan se om brugeren er online. Den virker så bare ikke altid, på billedet herunder er jeg logget ind i forummet og ser på et af mine indlæg i denne tråd ... men jeg er offline!
Og så vil jeg godt rose KiloDunse for, at siden kører virkelig godt på trods af alle de rettelser der er blevet lavet ved siden. Jeg synes siden hastighedsmæssigt er væsentligt bedre end den gamle .hwt. ?
Jeg kan ikke logge ind via mobilen. OnePlus 3T android version 8.0.0 OxygenOS v 5.0.4 via chrome
Har prøvet de andre funktioner ved tab down, og de kommer fint frem, men når der trykkes på login, så sker der intet.
Her har du "løsningen":https://hwt.dk/forum/348585/ka... ?
Jeg kan ikke logge ind via mobilen. OnePlus 3T android version 8.0.0 OxygenOS v 5.0.4 via chrome
Har prøvet de andre funktioner ved tab down, og de kommer fint frem, men når der trykkes på login, så sker der intet.
Skrev Kramler d. 29-07-2018 16:49:21
tak, det var lidt besværligt
Jeg kan ikke ændre mit profilbilled.
Vælger uploade.
Den står på 100% men kan derefter ikke gemme valget og det går tabt når siden opdateres.
Hva' hvor lang tid har man lige til at rette sit svar?
Jeg nåede knap nok at bruge 1 min, så fik jeg at vide at jeg ikke længere kunne rette det.
Det er altså lige lovlig kort tid.
JA
Hva' hvor lang tid har man lige til at rette sit svar?
Jeg nåede knap nok at bruge 1 min, så fik jeg at vide at jeg ikke længere kunne rette det.
Det er altså lige lovlig kort tid.
Skrev FjolleThePirate d. 30-07-2018 09:34:12
Kan det godt passe at der ikke er nogen form for visuel inikation på den nye side, når man har nye, ulæste beskeder?
#325 der skulle gerne komme en notifikation oppe ved din profil i toppen
Ironien vil ingen ende tage.
#325 der skulle gerne komme en notifikation oppe ved din profil i toppen
Skrev Kramler d. 30-07-2018 13:39:23
Jeg sender dig lige en besked #327, så kan du se om du kan få den væk 🙂
Nu er beskeden sendt (tror jeg, for den blev stående efter jeg havde klikket på "SEND") 😕
Har ikke modtaget noget. :/
Nu er beskeden sendt (tror jeg, for den blev stående efter jeg havde klikket på "SEND") /content/gfx/smilies/confused.gif
Skrev Burgurne d. 30-07-2018 14:54:26
#327...
Så kan du se dine egne beskeder
Jeg kan bekræfte at jeg nu kan åbne mine egne beskeder.
Samtidig er notifikations-klokken forsvundet.
Jeg har dog stadig ikke modtaget noget fra
https://hwt.dk/profile/54197/b... .
Der er noget med de beskeder, der ikke rigtigt kører.
#332 jeg forsøger lige at sende en besked til dig.
via android kommer man til nyeste indlæg, men så går den nogen indlæg tilbage så man skal scrolle tilbage til nyeste indlæg hvis man ikke nåede at læse det
"sjovt"
Når jeg forsøger at skrive en besked til
https://hwt.dk/profile/54197/b... ved at trykke på beskedikonet under hans profilbillede,
kan jeg ikke sende beskeden. (der sker ikke noget, når der trykkes send)
Jeg bemærker athjans brugernavn i modtagerfeltet står med småt B.
Når jeg så sketter brugarnavnet og taster det manuelt (med stort B), går det fint igennem.
Trykker på send, der sker intet
"sjovt"
Når jeg forsøger at skrive en besked til
https://hwt.dk/profile/54197/b... ved at trykke på beskedikonet under hans profilbillede,kan jeg ikke sende beskeden. (der sker ikke noget, når der trykkes send)
Jeg bemærker athjans brugernavn i modtagerfeltet står med småt B.
Når jeg så sketter brugarnavnet og taster det manuelt (med stort B), går det fint igennem.
Skrev Kadett87 d. 30-07-2018 20:47:05
Igen har jeg et indlæg med masser af ? Hvorfor? (#334)
Halløjsa
Jeg har altid været glad for at kunne få et rss feed med salg-siden, men efter siden er opdateret, ser det ikke ud til at virke mere. Jeg har forsøgt at søge lidt på det herinde, men kan ikke rigtig komme videre...
Er den feature lukket for?? Eller nogen der kan hjælpe mig lidt med at få det til at køre igen ??
Hejsa
Et ny feature i køb og salg kunne være at der flyttes/slettes når oprettet skriver "solgt" eller "købt" i overskriften så kun aktive tråde kommer i oversigten.
med venlig hilsen
#340 det kræver så også at folk holder øje med deres tråd. Har ofte set tråde hvor sælger ikke har vendt tilbage når andre har spurgt ind til varen
Ikke forstået
via android kommer man til nyeste indlæg, men så går den nogen indlæg tilbage så man skal scrolle tilbage til nyeste indlæg hvis man ikke nåede at læse det
Skrev gasolin d. 30-07-2018 20:43:39
er det en bug jeg ikke kan skrive pm til folk?
Troede jeg da den var nem at forståIkke forstået
Skrev gasolin d. 30-07-2018 20:43:39
Skrev KiloDunse d. 31-07-2018 20:27:00
#345...
Er det når du loader en side... trykker på et link... eller?
Hvilken browser/Model på "Android"?
Så er følgende rettet:
Tidslås på 1 time. Forumtråde og svar + markedsvar.
Billede uploade i profil
Send beskeder, via profilbillede
android 8, min default browser er adblock browser, trykker bare på linket i mailen
#345...
Er det når du loader en side... trykker på et link... eller?
Hvilken browser/Model på "Android"?
Skrev KiloDunse d. 31-07-2018 21:18:16
Jeg skal nok få kigget på det. Det har bare ikke først prioritet.
Skrev gasolin d. 30-07-2018 21:10:11
Så er problemet med en masse ? i tråde og svar - løst.
Skrev gasolin d. 30-07-2018 21:10:11
Når man svarer i salgstråde med hashtag, så kommer indlægget ikke frem.
Når jeg går ind på https://hwt.dk/ så står der dette:
Hwt.dk er nede på grund af vedligeholdelse.
Hwt.dk is down due to maintenance.
Men deeplinks fra emails virker fint nok (dog lidt langsommere end normalt). Hvad skyldes dette?
Ingen problmer her prøv at slette cookies
Men deeplinks fra emails virker fint nok (dog lidt langsommere end normalt). Hvad skyldes dette?
Skrev Burgurne d. 06-08-2018 14:12:28
Tryk Ctrl + F5 ... det er browser cache
Skrev Burgurne d. 06-08-2018 14:12:28
#356 Ctrl + F5 løste det (rødme), det burde jeg da vide efter alle disse år!
#307... det er pga. du har heml kode i "Andet hardware" feltet.Prøv at fjerne det og gem.
uden at have læst hele tråden igennem (sorry) 🙂
når man laver en "Quote" af et indlæg kunnet man så ikke få to forskellige farver på texten så det bliver lidt nemmere at se besvarelsen?
Må lige give mit besyv med i denne tråd.
1. Jeg kan ikke logge ind på min smartphone (OnePlus 6). Når man trykker på login i menuen, kommer der intet frem. Den reagerer ikke.
2. Det er ret så træls, når man lander på hwt.dk på mobilen, så fyldes 3/4 af skærmen med en stor reklame helt i toppen. Jeg er godt klar over, at man skal have indtægt, men den der metode er alt for pågående.
3. Desktop versionens landingsside er meget uoverskuelig. Jeg tror det især skyldes manglende opdelinger af de forskellige elementer i spil. Sektioner opdelt af linjer kunne være en fordel.
4. Når man har valgt en kategori under køb/salg, så føres man til den valgte kategori's side - uden mulighed for at vælge hurtigt en ny kategori. I stedet tvinges man til at trykke i menuen igen eller på tilbage. Kunne være fedt at bevare kategori oversigten, og blot highlighte den kategori man i øjeblikket viser.
Jeg beklager, hvis nogle af disse allerede er nævnt - fik ikke lige læst de 350+ indlæg igennem. Jeg er desværre også holdt op med at bruge hwt næsten helt, efter opdateringen. Ikke fordi nyt altid er dårligt - jeg synes bare ikke, bla. pga. ovenstående ting, at det er behageligt at bruge sitet længere.
Man kunne overveje at hyre en freelancer til at hjælpe med designet, hvis de ansvarlige ikke har erfaring inden for UI design. Eller blot en studerende som snart er færdigt med uddannelsen, som gerne vil have lidt erfaring - så burde det også være lidt mindre pricy. Som man kan se i tråden, betyder et interface utroligt meget - selvom indholdet stadig er det samme 🙂
1. når du trykker på login, så kan du scrolle lidt ned af den dropdown, og så kan du klikke login
Tråden her er også fra 2011, så den er ret gammel efterhånden. Fra post 256 er det fra i år, så det er kun omkring 100 poster du skal opdateres på, plus der også er https://hwt.dk/forum/348687/do... som indeholder lidt af de samme elementer
Ved ikke om det bare er mig men jeg kan ikke copi/past en priv besked via mobilos?
Se mit indlæg her i tråden (omkring #21 cirka)
https://hwt.dk/forum/348699/po...
For det første indsætter hwt.dk selv HTTPS selvom det link, jeg skrev, var med HTTP og ikke med S. Det smadrer linket, og jeg måtte fjerne HTTP://
Dernæst er der gået noget galt med linjeknækkene, så det ser helt galt ud.
Tak for input, vi læser og noterer 🙂
#365 det har jeg set en enkelt gang ske på pc'en
Ser også utrolig dumt ud når man skriver noget som måske ikke fylder hele linjen for så at gå til næste linje med 1 ord og så går den til næste linje igen,som f.eks i #365
Eks i #365
Hvis du har sølvpapirshatten trykket alt for langt ned om ørene
Andet eksempel i samme inlæg
kan ikke både tage meget vidvinkel billeder, og billeder med stor zoomfaktor. Der findes masser af billeder fra hubble,hvor man selv kan regne sig til brændevidden på objektivet
Kan man ikke gøre det vindue man skriver i større så man kan se mere af den tekst man har skrevet, det man svare på, kan ikke huske om man kunne gøre det på den gamle forum, jeg mener man kunne nede i højre hjørne gøre det vindue man skriver i større, så kan man nemmere kan se det man skriver, svare på, som er praktisk hvis man skriver et langt indlæg
Hvorfor ser teksten sådån ud i #367 når den skal se sådan ud ?
Ser også utrolig dumt ud når man skriver noget som måske ikke fylder hele linjen for så at gå til næste linje med 1 ord og så går den til næste linje igen,som f.eks i #365
Eks i #365
Hvis du har sølvpapirshatten trykket alt for langt ned om ørene
Andet eksempel i samme inlæg
kan ikke både tage meget vidvinkel billeder, og billeder med stor zoomfaktor. Der findes masser af billeder fra hubble,hvor man selv kan regne sig til brændevidden på objektivet
Kan man ikke gøre det vindue man skriver i større så man kan se mere af den tekst man har skrevet, det man svare på, kan ikke huske om man kunne gøre det på den gamle forum, men jeg mener man kunne ned i højre hjørne gøre det vindue man skriver i større, så kan man nemmere kan se det man skriver, svare på, som er praktisk hvis man skriver et langt indlæg
Skrev gasolin d. 10-08-2018 11:11:41
En anden ting, kan det ikke laves så den ikke går op til første indlæg i en tråd når man har skrevet et indlæg og trykker på gem, evt lave en gå til toppen ikon/knap
Både teksten i #367 og #368 står forkert i forhold til screenshottet i #367, hvorfor gør den det?
Enig med #369. Når man har skrevet et indlæg, så bør den blive i bunden af tråden, i stedet for som nu at gå til toppen.
Kan vi få en toggle, så man fortsat kan bruge den gamle side, indtil det nye design bliver lidt mere brugbart?
Jeg oplever rigtig tit at svar skal sendes en 3-4 gange, inden de rent faktisk bliver tilføjet.
Når jeg redigerer salgstråde ødelægger det med 100% sikkerhed alle direkte links til billeder der måtte være i teksten, og der indsættes, tilsyneladende helt tilfældigt, mellemrum og linjeskift rundt omkring også.
Edit:
og som 271 skriver, så virker 'sidst online' funktionen heller ikke super godt længere.
Det kommer ikke til at ske, det spørgsmål er svaret på for lang tid siden
Kan vi få en toggle, så man fortsat kan bruge den gamle side, indtil det nye design bliver lidt mere brugbart?
Skrev Homosapien d. 13-08-2018 15:33:11
Eller de alternativt kunne rette fejlene
#374 fejl bliver rettet, men det er ikke tdc det her, så ting sker når dem som står for programmeringen har tid, efter arbejde, i deres fritid.
#372 der var mulighed for at teste beta versionen af den nye side, enten sidste år, eller i foråret, men eftersom kun få tog sig brug af det, så gætter jeg på at crew tog som at der intet var og tjekke, og da siden så launchede 4real, så finder folk pludselig fejl alle steder, og piver i øst og vest. Det er ris til egen røv nu
Er RSS feed fra Hwt.dk taget ud af brug ?
eller er det noget der kommer senere
det stoppede efter siden blev opdateret
Brug ny tråd: