jeg ser det nu. live stream... men ok. er også en af de bøller der engang har gået over for rødt lys 🙂 bad boy her!!! omg.. men helt sikkert jeg hellere ville ha været på sports bar eller lign.. :)
ja lavede selv en tråd om sider i kunne anbefale med live streaming.. blev straks lukket... så vi må vel heller ikke snakke om torrents og andet der "kan" anvendes til ulovligt brug.. i guess.. hmm ^^ hehe
De kunne nu godt have sendt kampen almindelig tv. Jeg tror Brian for bank all the way. Holyfild laver en knock out efter 3-4 runde. 🙂 Det er en skam, at jeg lige har nogen hænge ud med til denne kamp. 😳
Det er langt sjovere og se være med ude se live boksning.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 07-05-2011 23:22:37.
Hvad sker der for at plæneklipperen fik diff i gulvet i første rundet. Det er klart diff, som er bedst. Plæneklipperen, som bare er agressiv og slår igennem. 😲
Uafgjort imellem plæneklipperen og diff.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 07-05-2011 23:56:57.
#11 Det er jo boksning på godt og ondt. Jeg vil ikke sige det er comedy, da det er for mig noget i stil med Live fra bremen også vidre i den stil. Jep første kamp var en show kamp. Jeg vil sige det var en meget lige kamp, melle Dif og Tøffe. Dog vil jeg mene, at den bedste bokser af de to er Dif.
Brian har været i gulvet gider ikke se mere på det. Han fik tæsk, som jeg også havde regnet med. Det var også på omgang 3 tidligt, men er ikke overasket.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shadowhunter d. 08-05-2011 00:37:32.
#12 Den kamp kunne nu også sagtens have gået i Live fra Bremen. Jeg var i hvert fald færdig af grin 🤣
#13 Jeps. Jeg fattede godt nok ikke et fløjt af hvorfor kamplederen stoppede kampen der. Jeg sad og så den uden lyd, og måtte lige over og skrue op for at prøve at finde ud af hvorfor den var stoppet. Kan godt være Brian var langt bagefter og trængt op i et hjørne, men sgu ikke hvad jeg forstår ved KO.
Til #0 og andre, der undrer sig over, hvorfor tidligere tråde om kampen er blevet deaktiveret.
Når man spørger efter, hvor man gratis kan se kampen på nettet, skal der ikke meget tankevirksomhed til, for at regne ud at topic-starter er ude på at gøre noget der er ulovligt. Den slags ting skal ikke foregå gennem HwT.dk, hvorfor trådene blev deaktiveret.
I øvrigt forstår jeg ikke hvorfor nogen gad se en kamp - hvor resultatet var givet på forhånd 😛
#14 så har vi forskellige omkring, hvad der er sjovt.
#15 Ser du aldrig fodbold i stil med FCK kampene. Alle ved jo, at de vinder med stor sikkerhed. Afligevel ser folk gladligt deres kampe på tv og stadion. Det er også derfor jeg heller vil holde med et Jysk hold eller det fynske. Så ved man, nogle gange så bliver resultatet anderledes end man regner med. 🙂
#17 Jo ser faktisk de fleste FCK kampe - var dog sjovere "i gamle dage" hvor Hans Backe var træner og alle kampene blev afgjort i de sidste 10 minutter 😀
Var egentlig også mest ment som en joke, men faktum er at ting er sjovere at se på når der er spænding om udfaldet. Se bare på tilskuertallene for dem der kæmper om ikke at rykke ned 😲
ufc er da nok noget af det mest primitive at se på. hvor fedt er det at se på en mand tæve videre på en der allerede er slået i dørken? jeg vil sgu mene der er noget helt galt med folk der dyrker den 'sport'.
Jeg fatter ikke de kalder det en sportsgren?! Alle der er har bokset elite boksning i verdensklasse er jo mere eller mindre retarderet. Det er en lidt anden boldgade end for stort hjerte, knuste knæskaller og andre varige mén som følge af 'ekstrem' sport. Så hellere en heftig omgang ishockey 🙂