Har haft en troll på besøg i min computer, bestående af en "virus" ved navn Quicktime, fra Apple, som stjæler alle mine internetindstillinger. Jeg ringede derfor straks til Apple's support for hjælp. Det viser sig, at de desværre ikke yder support på produktet, på trods af, at de selv har udviklet det. Supporten foregik sådan her : http://www.pionersoft.dk/apple...
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af svedel77 d. 09-05-2011 18:49:56.
Jaja, de er tjekket. Det er kontrolpanelets billede der bliver åbnet i "Program adgang og standarder", når man går i programfanen/knappen i IE. Jeg kan se på nettet et der er flere der er ved at rive håret ud af hovedet på sig selv.
Jaja, de er tjekket. Det er kontrolpanelets billede der bliver åbnet i "Program adgang og standarder", når man går i programfanen/knappen i IE. Jeg kan se på nettet et der er flere der er ved at rive håret ud af hovedet på sig selv.
Det der med håret behøver du så ikke bekymre dig så meget om... 🤣
Start med backup. HKEY_CLASSES_ROOT\MIME\Database\Content Type Find en så key som stadig åbnes af WMP, f.eks video/msvideo. Copy CLSID og overskriv den ønskede type..
For mig er WMP = {cd3afa88-b84f-48f0-9393-7edc34128127} og QT= {4063BE15-3B08-470D-A0D5-B37161CFFD69}. Ved ikke om det også gælder for dig..
#16 Nej, har importeret alle nøgler og værdier fra en ren Windows maskine.
Jeg kan komme så lang, at WMP åbner filen - men så skal den åbne HELE filen, inden den går igang - ikke noget med streaming. Og det var derfor jeg ikke ville have quicktime in the first place. Damn you AppleCare, damn you to hell!
#18 Nej, for iTunes kan ikke køre uden Quicktime. Så har du PC og iPod, så skal Apple bestemme din internetmedieafspiller. Smart move, Apple.
Når jeg nu kigger på billedet der er dumpet herinde så kan jeg se at der ovenover den røde firkant som markerer det aktuelle felt er endnu et felt som jeg selv har kigget på.
Derinde kan man også sætte en masse indstillinger og det kan faktisk godt være derinde den er gal idet jeg faktisk fandt en hel stribe indstillinger for hvilke programmer internet explorer bruger afhængig af hvilke filer der bliver behandlet indeni internet explorer. Jeg vil foreslå du snupper et kig derinde.
- Goddag. Jeg har et problem. Ja? - Jeres program virker ikke. Har du prøvet...? - Ja. Men har du også...? - Ja. Og det virker stadigvæk ikke? - Nej. Ja. Hvis du ikke kan få vores produkt til at fungere, skal du blot afinstallere det. - Hvordan afhjælper det problemet? Det gør det heller ikke. - Men. Farvel. Og fortsat god dag. - Jamen... *KLIK!*
Har været ud for samme lorte support fra (ikke)nemid. Mit password virkede pludselig ikke, uanset hvordan og -ledes jeg skrev det. Supporteren påstod at jeg blev ved med at skrive et midlertidigt password, fordi det var hvad der stod på hans skærm at jeg gjorde.
Så til sidst endte det med at han eller jeg fik spærret adgangen, og i mellem tiden havde jeg så fået bestilt ny midlertidig password
Åååh ja, Apple de røvhuller.... Vi må jo heller ikke styre om vi selv vil lave missiler ved hjælp af deres produkter! http://forums.macrumors.com/sh...