Nogen der gerne vil have noget info om hvordan denne enhed installeres rigtig? så bare skriv herinde... Tog mig lige 4 timer at få lortet til at du' ordenligt..
Har aldrig i mit livs gode dage prøvet noget så bøvlet som at installere G700 😕
Nogen der gerne vil have noget info om hvordan denne enhed installeres rigtig? så bare skriv herinde... Tog mig lige 4 timer at få lortet til at du' ordenligt..
Har aldrig i mit livs gode dage prøvet noget så bøvlet som at installere G700 😕
Hvordan bøvlet? Var det ikke bare at hente driveren på logitech´s hjemmeside og installere den?
ikke nok med det... windows update... finder en driver til musen... fandt jeg ud af efter 1 times bøvl...
Og programmet "pinpoint" kunne ikke finde musen efter det.. Så afinstall jeg det hele.. genstartede og install den igen.. så fandt den musen og jeg kunne config den.. men efter genstart kunne den ikke finde den igen pga update..
Og så lige pludselig kunne den ikke finde musen 😕 Amen helt ærligt.. Aldrig har jeg prøvet noget li med det 😉 Så det tog mig en en go 4 timer... plus at hvis den finder driveren, altså windows update. Skal du ind i Regedit og slette alt med logitech og gøre det hele forfra 😀
Lyder underligt, kan ikke genkende problemet. Smækkede baren min til computeren, og installerede driveren fra Logitech's hjemmeside (Efter at WIndows selvfølgelig selv havde fundet en eller anden standart driver, så musen virkede) Og min virkede helt som denne skulle bagefter, og jeg kunne sætte den op i softwaren
naah men kunne se efter jeg søgte efter en løsning at mange andre havde den problem :) #5 den er står hehe.. men skal nok vende mig til den efter at have brugt razer i så lang tid hehe :) Held og lykke håber ikke du får de problemer jeg gik igennem ;)