Elitebruger
Tilføjet:
12-05-2011 21:28:18
Svar/Indlæg:
538/20
Hejsa,
Jeg ejer en HP Data Vault x311 NAS server som jeg er rigtig glad for. Jeg står dog med det problem, at jeg er kommet til at smide Installation Disc'en væk og kan derfor ikke formatere den mere.
Jeg kontaktede derfor Dustin hvor jeg købte den, men de kunne ikke hjælpe mig. Jeg fik af vide, at jeg skulle kontakte HP istedet. Dette gjorde jeg så.
Efter at havet snakket med 4 forskellige supportpersoner i både indland og udland og brugt 45 minutter i tlf'en, kommer jeg endelig igennem til en amerikansk person som fortæller mig, at så længe jeg kan komme ind på NASen og se i biblioteket "software" så kan jeg finde det software derinde jeg skal bruge. Dog har jeg nu bakset med dette i snart 2 timer, men uden held. Det software der skal benyttes, er ikke at finde derinde.
Derfor er jeg snart ved at være rigtig godt træt af det hele - det er ikke til at finde hjælp på dette område.
Derfor håber jeg at finde en hjælpsom person som ejer denne cd og som gerne vil hjælpe mig med mit problem. Jeg kan snart ikke komme i tanke om andet at gøre.
Så hvis du ejer en NAS som min og har lyst til at hjælpe mig, så vil jeg blive utrolig glad :yes: