Jeg forstår det heller ikke. Jeg har behov for fibernet, da jeg skal bruge en synkron linje til min server. Dette er ikke muligt i Århus C.
Jeg har pt. "TDC" yousee kabel tv og bredbånd. Har en 15/1 mbit. Jeg vil ikke gå højere op, da priserne bliver for høje og der kommer fair use på, hvilket er til grin. Deres grundlag er, at der skal være plads til alle - men hvis man skal betale så høje priser så skal man også have noget ud af det. Det hænger ikke sammen i forhold til fibernets priser.
Jeg har i to år, søgt fibernet til Århus C og man kan ikke få det nogen steder fra.Jeg ved det lyder vildt. Jeg søger pt ny lejlighed og en af faktorerne jeg har, er at jeg kan få fibernet. I århus C er det ikke til at få.
Opråb til TDC. Giv os nu fibernet, så vi kan få synkrone linjer og sæt prisen ned på de høje adsl forbindelser. For de er intet værd. Folk der vælger høje forbindelser de har et formål og det kan ikke benyttes på de forbindelser der udbydes i dag.
I må endelig sige til hvis man kan få fibernet nogen steder i århus c! Vi snakker centrum og 1,5 km i radius!