Kan lige liste hvad jeg har gjort:
- Prøvet alle Creative drivere før og efter formatering.
- Prøvet alle drivere fra #4 linket
- Disabled/Enabled onboard og AMD High Definition Audio
- Prøvet med/uden AMD drivere
- Kørt driver sweeper mellem driver installationer
- Prøvet begge PCI slots på bundkortet.
- Rodet med alle BIOS settings, slået alt fra der bruger resourser men ikke er nødvendigt (skuffende få ting at lege med på sådan et GD65)
- Prøvet flere headsets
- Prøvet lydkortet på en Vista 64 maskine, hvor det virkede, prøvet lydkortet på en anden Win 7 maskine hvor det virkede, prøvet lydkortet uden HD 5970 men med et low end AMD kort, hvor det også virkede 100%
Fejlen sammen med HD5970: Der er lyd på "den grønne" mini jack port til headset højttalere, og der kommer lyd gennem højttalerne når mit anlæg er sat til. Hvis jeg sætter headset i, så er der tydelig "støj", som om volumen er skruet højt op, men ingen afspilning af lyd.
Så vidt jeg kan bedømme er lyden til højttalerne, når mit anlæg er sat til lavere end det ellers ville være, men ellers fejler det ikke noget noget.
Når headset er sat til viser Windows som om der bliver afspillet lyd til Speakers (Creative SB X-Fi), det vil sige den grønne bar bevæger sig i Mixeren, men ingen musik.
Jeg tror altså det er en hardware konflikt, men ved ikke rigtig hvad jeg kan gøre ved det.
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af genuz d. 15-05-2011 15:31:56.