Hvis du bare er ude efter benchmark, så kan du jo også selv lige prøve google.
GTX560 er vist uden tvivl det kraftigste.
Hvilket der vil køre bedst på 550 watt? Hvad mener du med det spørgsmål, det afhænger jo af din PSU. Men er den af rimelig kvalitet er den rigeligt fin til begge GFX.
#3 og det skal betyde at adapter virker fint? se hvad han skriver:
1. der er mere strømspild som koster mer (går til varme) 2 forminsker levetid nok 10-15% 3 strømforsyninger der er beregnet til større grafik kort yder best til dem. der kan komme crash ogse
#5 Jeg giver jeg dig ret den er elendig 🤣
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af philip337 d. 15-05-2011 13:47:12.
#7 Det kan jeg ikke tilade og sige men jeg har ikke hørt noget dårligt om adapter her på HWT. Han eksiter på jeg skal købe en ny strømforsyning før jeg køber 560 ti 🤣
#8 self kan du tillade dig og sige det, du gør ham jo nærmest en tjeneste... Så han ikke i fremtiden udstiller sin uvidenhed offentlig og samtidig bliver udsat for pøbelens hånlatter.. 🤣 🤣
som udgangspunkt kan du nok regne med at det er en rimeligt billig model, men den kan nu nok sagtens trække et GTX560.
Men det er selvfølgelig lidt et sats når du ikke kan give noget info på den. En kvalitets 550watt PSU kan sagtens trækket sådan et GFX, men hvis din PSU har kostet 250,- er det ikke sikkert.
#13 jeg troede vi var blevet enige om i den anden tråd at en adapter ikke var noget problem, anyways, nu må det da officielt være slået fast, samt at hwt ved mere end din ven 😲
pil din psu ud og tage et billede af den etiket der sidder på siden, hvis der ikke fremgår nogen producent, er den nok ikke i den dyre ende(de dyre mærker kan godt lide at reklamere for sig selv på deres produkter).