Oh, My, God... Tag da lige en chill pill drenge. Jeg læser da sjældent mine indlæg igennem for stavefejl før jeg sender dem afsted, og forventer da at folk har en høj nok IQ til at kunne forstå hvad jeg mener når der skrives.
Når jeg aflevere en aflevering til mine lærere på SDU, som jeg forventer at få en nogenlunde karakter for, så bruger jeg fire timer på at rette gram og layout til, men da ikke når det er et offentligt forum. Det ville jo næsten svare til at skulle stå på det lokale værtshus og passe på med om man nu sagde noget der var grammatisk ukorrekt:P
At skribenter så laver nogle bøffere er en anden sag, men jeg vil da mene at dem der læser en tekst, og kun brokker sig over en stavefejl, eller grammatikfejl for at brokke sig, har en lavere IQ en personen der har skrevet omtalte tekst...
Dermed ikke sagt, at jeg syntes det er i orden at 14 årige børn, som har haft rig mulighed for at følge med i skolen, bruger 1 min på at skrive et indlæg uden brug af komma eller punktum, er helt i orden:) Lidt må man gerne tænke sig om, men vi skal altså også lade være med at gå i for små sko.. Det her er trods alt internettet, og ikke Gerda´s grammatikskole 🤣
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af p0Pe d. 19-05-2011 21:20:53.