Hej. Har fået foræret ovenstående kamera hvor lader er defekt så skal have fat i en ny. Batteriet er et 'Sony np-fm500h'. Synes dog ikke lige jeg kan finde noget og er på min Tlf så har ikke brugt synderlig meget tid på at lede.
En venlig sjæl der kan hjælpe mig lidt på vej? Mvh elitesoldaten.
Moderator
Tilføjet: 21-05-2011 20:16:46
Svar/Indlæg:
4985/49
Den alm lader hedder vist SONY AC-PW10AM og koster her i DK omkring 800.-
Der kan være lavet en uorg. udgave af enten denne lader, eller laderen som er til extra batterier (altså en ladestand) hos et hongkong firma, hvor de ofte koster under 100.- inkl fragt
Har selv måtte finde en sådan ladestand til batterier til vores Olympus kamera og slap med ca 70dkr fra et hongkong site for at spare den dybt åndsvage pris der tages for lign ladere i det meste af EU.
#1 ja okay, 800kr er lidt mere end hvad jeg vil slippe. Er ligeglad med om den er original eller ej, den skal bare lade mine batterier :) Det her er hvad jeg umiddelbart kan finde http://www.batteri-butik.dk/Ba... Ville den ikke fint fungere tror du?
Moderator
Tilføjet: 21-05-2011 21:53:40
Svar/Indlæg:
7881/1165
Har købt sådan én til min kærestes kamera. Den virker fint. Desuden.. er super fedt kamera du har der. Sony's CCD-slr er kendt for markedets reneste billeder og højeste dynamiske omfang ved lav iso. 😉 De sux till ganggæld ved høj iso. Har selv et, og er det bedste køb ever. 😛
#3 okay fedt så bliver det sgu den! Har aldrig haft et kamera til mere end 1000kr og det her tager nogle lækre billeder, og så er det endda gratis for mig 😀 Høj iso, lav iso, aner ikke hvad de to ting er! Ved bare det tager kanon gode billeder!!