Overclocker
Tilføjet:
24-05-2011 22:54:08
Svar/Indlæg:
6/4
hej, jeg vil lige høre om der er andre i Århus området med nedsat hastighed hos stofa?
jeg har 30/3 mbit, og jeg har 3 computere, og når jeg kører diverse speedtests på nettet får jeg mellen 1,3 og 6.5 mbit, men sjovt nok får jeg 30 mbit på stofas test! (man undres!) og lige meget hvad jeg henter på nettet er det med max 100 kbs, og ikke engang youtube kører ordentligt.
Jeg har prøvet at formatere min ene computer så den er helt clean og det har intet hjulpet.
Jeg har lige købt nyt netkabel, og har 2 andre jeg også har prøvet med så der kan problemet ikke være.
Jeg har kontaktet stofas inkompetente kundeservice, som fortæller mig jeg skal rokke lidt rundt med kablerne (WHAT??!) og hard-reset og genstarte min router (som er den thomson-ting, jeg fik tilsendt af stofa) og det har intet hjulpet.
Jeg har desuden ændret mit wifi-kodeord, for at sikre mig jeg ikke havde nogle ubudne gæster.
Efter ca. en time hvor hun går til og fra telefonen, kommer hun til den konklusion at problemet er i min computer, og at der er noget der ligger og blokerer min forbindelse. Og det åbenbart gældende for alle 3 computere.. Jeg får tilbudt et besøg af en tekniker men det bliver for egen regning.
Er der andre herinde der har oplevet samme problemer?
Og kan i evt. anbefale et selskab der anvender samme data-stik som stofa? Jeg har nemlig lige brugt en halv dag på at trække 20 meter netkabel pænt og flot gennem stuen, og vil egentlig gerne slippe for at trække et nyt kabel, fra telefon-stikket som er i den anden ende af lejligheden 🙂