Har sagt det før, men siger det igen NAMME NAM!!!! Føj for den lede det ser nice ud, så mangler man bare lige en 120HZ Full HD Projektor som kan blæse det op i 100" 🤣
#6 Det bliver så nice 🙂 Savner Jet fighters, selvom de kan owne et helt map hvis der sidder en der kan finde ud af at flyve den ordentligt 🙂 Det savner jeg ikke synderligt hehe
#2 Man kan også bare gå udenfor og oplev verden i fuld opløsning,bonus ved det er man kan mærke alt på sig selv,duftene,vinde, total surround og så får man også frisk luft 🤣
#7, ja. Man kan håbe de har gjort guns lidt svagere og måske flyet lidt mere ustabilt, alla HAWX2. Desuden virkede misilelock for godt for den der flyver og for ringe for den som smed flare. Netop fordi lock blev effektueret baseret på hvad shooter ser og ikke hvad misilet ser.
Nogen der ved om der er en ordentlig singen player i spillet? Når jeg køber et spil, spiller singel player en næsten lige så stor rolle som multi player. Så gider ikke købe spillet hvis der ikke er en ordentlig historie bag...
#14 Ja... I BC2 var singel playeren helt ok, men der var så absolut ikke noget at råbe hurra for i BF2!!! Og det er det jeg ef bange for med BF3... Det er jo en "efterfølger"...