Hej allesammen :) er det ikke muligt at zoome i firefox? Jeg ved i IE at der var et zoom værktøj nede i højre hjørne, men jeg kan ikke finde noget i FF
Firefox havde zoom knapper nede i højre hjørne til at starte med. Så lavede Opera det uden knapper men med CTRL +/- eller scrollhjul. Så gjorde Firefox og Chrome også. Nu er IE kommet med knapper 🤡
Moderator
Tilføjet: 02-06-2011 19:53:20
Svar/Indlæg:
3863/538
Firefox havde zoom knapper nede i højre hjørne til at starte med. Så lavede Opera det uden knapper men med CTRL +/- eller scrollhjul. Så gjorde Firefox og Chrome også. Nu er IE kommet med knapper 🤡
Ja, det er faktisk også lidt overraskende så meget den nyre firefox menu oppe i venstre hjørne ligner Opera´s....Og den lancerede de vist allerede sidste år.. 🤣
#6 .. Noget helt andet er at jeg syntes det er helt fint at de hugger og stjæler fra hinanden. Det ville jo være hjernedødt at bruge tid på at opfinde den dybe tallerken hver gang.
#7 det giver jeg dig helt ret i.. Men behøver de virkelig ligne hinanden så meget.. var det ikke bedre at de lavede det endnu bedre, end bare det samme..