Næh.. det er ved at være længe siden og jeg vil lige "lukke" tråden.
Det lykkedes at få fremstillet T-shirten ved Sensitryk og min kammerat virkede også særdeles glad for den. Om det var derfor han blev frisk på demo-party skal jeg ikke kunne sige 😀 .
Ønsker nogle af modtage "designet" må I endelig skrive.
Jeg kan helt klart anbefale Sensitryk! Har man lidt specielle krav er Jan (ejeren) og flink til at opfylde disse krav og prisen på lidt over 300 virker særdeles rimelig. Jeg fik både billeder på ærmer og text med original Doom-fonte!
Ønsker man tryk på andet tøj er det også muligt + flere eksemplarer er selvfølgelig billigere.
Desuden var han særdeles god til at levere indenfor den aftalte tid (jeg endte endda med at skulle bruge den én dag før vi aftalte).
Holdbarheden af trykket kan jeg ikke udtale mig om da jeg ikke selv har et eksemplar. Det er fremstillet med "transfer" print. Jeg tror det minder om det man kan stryge på.
Behøver man ikke nær så speciele tryk osv. tror jeg Spreadshirt og lign. web-shops er ligeså gode og muligvis mere holdbart. Det er dog ikke billigere end Sensitryk, jeg tror bare de er mere automatiserede.
Det lyder lidt "over-rosende", men det er altså ikke noget jeg blevet betalt for at skrive. Jeg synes bare jeg "skylder" det til Jan/Sensitryk. Han havde virkede også interesset i at fremstille lign. tøj, kontakt ham endelig.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Omegasteffy d. 06-07-2011 11:51:53.