Ok... det er Assassin's creed Brotherhood jeg har købt. Der står at det er ikke steam spil så skal jeg vel ind på ubisoft, men der finder jeg ikke noget. 😕
Det er fordi det er en retail cd, ergo henten skal du tage den vha. udviklerens hjemmeside eller gennem alternative kanaler, hvilket du nok er nødsaget til. Cd-keyen er autentisk. Det kan anbefales kun at købe der indefra når man kan downloade vha. en udbyders hjemme side. Skriver lige en pm til dig.
Det fungerer sådan på disse slags sider at du inden for 24 timer får en bekræftelse med cd-key og link til downloaden, hvis det da ikke skal registreres gennem Steam eller andet. Har selv handlet på en lignende side som vist nok hedder gamesplanet.com eller .net, så jeg vil anbefale dig at slå koldt vand i blodet og håbe på at det dukker op.
#14 Hvis du regner priserne ud fra dollar kursen, og så det man skal give for spillet på steam i dollars, så passer prisen altså meget godt. Steam har jo indført 1$ = 1 euro, hvor fanden er euro tegnet på tastaturet. Så et spil til 50$ svarer til cirka 250kr. 🙂 Hold kæft vi bliver snydt i Europa.
Det er op til den enkelte om de vil handle der eller ej.
Jeg har må tilslutte mig dem med overvejende positive oplevelser. Jeg har købt en del spil derinde uden nogen problemer.
Som det også er nævnt omkring priserne er det fordi firmaet et placeret i Singapore og derfor kan købe til nogle helt andre priser end vi er vant til. At #0 så køber et spil som der kræver en retail cd, viser kun at der ikke er kigget ordentligt på siden. Det står højt og tydeligt under hvert spil hvordan det skal downloades (Steam/EA) eller om det er retail.
#18 Det er helt rigtigt at jeg ikke kiggede ordentligt, men at man skal diskutere i langdrag med dem om hvorvidt jeg må afbestille som der iøvrigt står i deres Terms of Service er langt ude.