Kan ikke ændre en DLL fil uden at jeg skal have admin rights.. - Hvilke jeg har -- Prøvede så at fjerne UAC http://www.iishacks.com/2009/0... ps. Har windows 7 ultimate...
Men læser mig så til den ikke er fjernet kun sat til "0" i regedit.. hmm..
Har også skrevet UAC i start menuen og så ført den fane helt i bund - på trods af den ikke anbefaler det... Men den kræver stadig admins right til at overskrive\redigere dll filer og det der ligner.
Så.. hvordan gør jeg. er en dll der omhandler spil og ikke noget "vigtigt" som sådan...
siger den du skal have admin rettighedder? eller hvad er beskeden? eller er det fordi din dll fil bliver gendannet igen?
umidlbart vil mit gæt være at du skal gøre dig selv til ejer af windows mappen (eller hvor den fil du prøver at ændre er).. kan ikke lige give en guide til hvordan men burde være til at finde ud af. evt bare gør dig selv ejer til hele C drevet.
også tror jeg i øvrigt ikke at uac er kilden til problemet.
det er fordi admin ikke har rettidhed til det... du skal gøre din egen bruger til ejer af mappen, så kan du godt. måske du også bare kan give admin gruppen lov til at skrive i mappen...
men personligt plejer jeg bare at overtage ejerskabet.