HAF X VS HAD 932 Advarnce

Diverse d.  06. juni. 2011, skrevet af nikoli
Vist: 8791 gange.

nikoli
 
Newbie
Tilføjet:
06-06-2011 07:19:48
Svar/Indlæg:
19/11
hej jeg er lidt i tvil hvad for et karoseri jeg skal bruge til min nye gaming pc fordi 932 er jo biligere men haf x har støv filtere og støre glas rude vis det var at jeg kunne få noget støv filtere til at se lige sådan ud på haf 932 advarnce ville jeg tage den men problemet er at jeg ikke har en anelse om hvor man kan få støv filtre der er lige så flotte som på hax x er der nogle der kan hjælpe
DKTrident
 
Erfaren rotte
Tilføjet:
06-06-2011 10:48:17
Svar/Indlæg:
44/3
ville slet ikke bekymre mig om støvfiltre i en gaming rig, eftersom dele af fordelen ved et HAF kabinet reduceres når der anvendes filtre... HAF betyder High Air Flow - og alt der hindrer luftens vandring i kabinettet er derfor uønsket.. er voldsomt tilfreds med mit eget ældre HAF 922 kabinet. Held og lykke i din søgen.


Grymok
 
Superbruger
Tilføjet:
06-06-2011 17:21:40
Svar/Indlæg:
656/40
Godt spørgsmål angående hvilken du skal vælge om det skal være HAF X eller HAF 932.
Der skulle ikke være den vilde forskel i temp på dem, men kan jo være jeg tager fejl :).
Har selv et HAF 932 som jeg er vildt glad for og det ser også kanont lækkert ud :).
Men alt i alt er de vist meget ens.
Men kunne godt finde på at sælge det for at prøve noget andet. Så hvis du evt. er intra kan du jo bare skrive :).