I morgen (Tirsdag kl 21.00 London) bliver der frigivet et interview med Gabe Newell. Forhåbentlig vil det give lidt besvarelse på Counter-Strike 2, Half-Life 3 og hvad der ellers er i vente af spændende ting fra Valve 🙂
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Mr. Anderson d. 06-06-2011 11:36:51.
Jeg er nu mere interesseret i HL2 episode 3. Det er nogle rigtig fede spil de har fået lavet med de episoder der.
Og nu synes jeg godt at de snart kan lave en ny engine, de har brygget godt på source, og hvis counter-strike 2 også kommer til at bruge source, så kan jeg ikke rigtig se en forskel på det og cs:s.
#2 Tror du glemmer hvordan Source enginen så ud i 2004.
Gabe har også sagt, at de ikke vil lave en ny engine, men blive ved med at opdatere Source enginen, som de har gjort de sidste mange år.
Det giver ingen mening at lave en ny engine fra scratch, selv de fleste engines i dag har dele fra Quake enginen, eller er bygget derpå. http://upload.wikimedia.org/wi...
Det jeg glæder mig mest til, er et nyt CS, HL og den nye Hammer som de har lovet at lave meget om på i den nærmere tid.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af MadsAG d. 06-06-2011 14:16:06.
#6, Ja, det tror jeg også vi skal regne med. At han pludeslig stiller sig op og fortæller hvornår Episode 3, HL3 og CS3 udkommer er meeeeeeeegeeeeeet tvivlende. Ain't gonna happen 😉